روز روانشناس چه روزیست؟
283
۱ سال پیش
0

روز روانشناس چه روزیست؟

کیک و شیرینی از دیرباز یکی از بخش های جدا نشدنی مراسم ها و مهمانی ها بوده است. این خوراکی خوشمزه و لذیذ جدای از جنبه پذیرایی، به ما کمک می کند تا از صاحب مهمانی و مراسم، تشکر و قدردانی کنیم و علاقه خود را نسبت به او ابراز کنیم. روانشناسی از شغل هایی است که به بینشی عمیق درباره روح و ذهن افراد نیاز دارد. روانشناسان به ما کمک می کنند تا ذهنی آرام داشته باشیم و به دنبال آن بتوانیم زندگی شادتر را تجربه کنیم. اگر یکی از عزیزانتان روانشناس است، از فرصتی که روز روانشناس به شما می دهد استفاده کنید و این روز را با کیک روز روانشناس، در کنار هم جشن بگیرید.

روز روانشناس چه روزیست؟

29 آپریل که در تقویم شمسی برابر با 9 اردیبهشت است، توسط نظام روانشناسی، روز روانشناس نامگذاری شده است. روز روانشناس هر ساله از سوی سازمان ملل در ماه آپریل برگزار می شود ولی روز آن در سال های متفاوت یکسان نیست. در ایران روز روانشناس در نهم اردیبهشت ماه برگزار می شود. اما این روز در تقویم ایران به رسمیت شناخته نشده است و بنابراین شما نمی توانید این روز را در تقویم پیدا کنید.

سال ها است که سازمان نظام روانشناسی در تلاش است که روزی را برای روز روانشناسی و مشاوره در تاریخ به تصویب برساند. اما در سال 1395، شورای فرهنگی عمومی در بیانه ای درج روز نهم اردیبهشت را به نام روز روانشناس به رسمیت نشناخت. با این حال سازمان نظام روانشناسی و مشاوره این روز را به عنوان روز روانشناس نامیده اند و هر ساله برنامه ای در این روز برگزار می کنند.

روز روانشناس در تقویم 1402 برابر است با روز شنبه 9 اردیبهشت 1402 که مصادف با 29 آپریل 2023 میلادی و 8 شوال 1444 قمری است.

علت نامگذاری روز روانشناس

 روز جهانی روانشناسی هر ساله از سوی سازمان ملل برگزار می شود و همزمان با آن، انجمن روانشناسی آمریکا و دیگر انجمن های روانشناسی در جهان این روز را گرامی می دارند. دلیل انتخاب روز 9 اردیبهشت به عنوان روز مشاوره نیز تصویب قانون تشکیل سازمان نظام روانشناسی و مشاوره در این روز است.

البته تاریخ و نامگذاری روزها تنها بهانه ای است برای قدردانی از زحمات افرادی که به فکر سلامت روح و روان جامعه هستند و همیشه سعی در شاد نگه داشتن زندگی افراد دارند.

روز جهانی روانشناس

روز جهانی روانشناس در سال 2015 از سوی سازمان ملل متحد برای کمک به دستیابی و پیشبرد اهداف شماره 5 کنوانسیون توسعه پایدار که دستیابی به برابری جنسیتی و توانمندسازی تمام زنان و دختران بود تصویب شد. روز روانشناس تاریخ دقیقی ندارد و هر ساله در ماه آپریل از سوی سازمان ملل برگزار می شود.

کیک روز روانشناس

کیک روز روانشناس از جمله کیک هایی است که انتخاب آن بسیار مشکل تر از چیزی است که به نظر می آید. روانشناسان از جمله افرادی هستند که در بسیاری از جنبه های زندگی انسان ها حضور دارند و باعث می شوند تا انسان بتواند به بهترین شکل خود برسد.

بنابراین کیک روز روانشناس می تواند بسیار متنوع و خلاقانه باشد. شما می توانید با مراجعه به سایت الو کیک، کیک های مناسبتی را مشاهده کنید و کیک دلخواه خود را همراه با متن تبریکی که می خواهید روی آن درج شود، سفارش دهید.

متن تبریک روز روانشناس

گاهی اوقات یک متن تبریک زیبا می تواند میزان احترام و علاقه ما را به فردی که برایمان عزیز است نشان دهد. شما می توانید برای تبریک روز روانشناس به عزیزانتان، متنی را روی کیک سفارش دهید و به این طریق از آنان تشکر کنید. در ادامه به چند مورد از متن های تبریک روز روانشناس اشاره می کنیم.

  • دنیای روانشناس دنیای عمیقی است که فقط باید روانشناس باشی تا آن را بفهمی.
  • روز اندیشه در رفتار آدمی، روز چرایی رفتار آدمی، روز روانشناس مبارک.
  • امروز روز نگاهی عمیق به بازی های کودکانه است. روز روانشناس مبارک.
  • آرامش را وامدار شماییم و موفقیت را از سخنان شما به ارث برده ایم. روز روانشناس مبارک.
  • روز میلاد تفکر و مشاوره مبارک.
  • روز روانشناس تجلی آرامش بخشیدن به روان و درمان قلب هایی است که بر اثر ناملایمات زخمی شده اند.
  • روز به چالش کشیدن پیچیده ترین بعد انسان یعنی ذهن و روان انسان مبارک.
  • روانشناس روح را شفا می دهد و انسان را به انسانیت راستینش متمایل می کند. روز روانشناس مبارک.
  • روز روانشناس، روز اغماض در ذهن، روز اندیشیدن در روان مبارک.
  • اتاق روانشناس، امن ترین پناه برای خستگان است.
  • روز عشق و تفکر، روز روانشناس مبارک.
  • روز اندیشیدن به ذهن، روز تفکر در روان، روز جهانی روانشناس مبارک.

سفارش کیک روز روانشناس از سایت الو کیک

سایت الو کیک، سایت سفارش آنلاین کیک است که خوش‌ طعم ترین و خلاقانه ترین کیک های مناسبت های مختلف مانند روز روانشناس را ارائه می کند. این سایت با دسته بندی هایی که ایجاد کرده است، کار انتخاب و تصمیم گیری را برای شما بسیار آسان می کند. شما می توانید کیک مورد نظر خود را انتخاب کنید و مواد به کار رفته در آن را با توجه به طعم و مزه دلخواهتان سفارش دهید. وزن مورد نظر خود را نیز انتخاب کنید و در کوتاه ترین زمان ممکن، کیک زیبای خود را تحویل بگیرید.

قیمت کیک روز روانشناس

قیمت کیک روز روانشناس با توجه به وزن و مواد به کار رفته در کیک می تواند متفاوت باشد. شما می توانید در سایت الو کیک، کیک های مختلف را در کنار هم مشاهده کنید و با مقایسه طرح آن ها و قیمت هر کدام، گزینه دلخواه خود را سفارش دهید.

سخن پایانی

انسان ها همیشه به دنبال ثبت لحظات خوب زندگی خود هستند و سعی دارند آن را در کنار عزیزانشان جشن بگیرند. در این میان کیک، یکی از نمادهای شادی است که می تواند نشان دهنده حال خوب افراد در آن روز باشد. کیک روز روانشناس نیز از جمله کیک هایی است که با استفاده از آن می توانید این روز را به عزیزانتان تبریک بگویید و از آن ها برای ایجاد زندگی شادتر برای انسان ها تشکر کنید. الو کیک ارائه دهنده انواع کیک های مناسبتی و جذاب، به شما کمک می کند تا این روز خاص را برای عزیزان خود خاص تر کنید.

 

نظر خود را بنویسید...