انواع قلب سورپرایز رنگی
302
۱ سال پیش
0

انواع قلب سورپرایز رنگی

انواع قلب سورپرایز رنگی را می توانید برای جشن ولنتاین یا روز تولد همسر عزیز خود انتخاب نمایید. این شکلات های سه بعدی دارای رنگ ها و سایز های مختلف هستند؛ بنابراین شما می توانید یکی از رنگ های آن را بسته به سلیقه مخاطب خود انتخاب کنید و از طریق آن همسر خود را شگفت‌زده بسازید. قلب های سوپرایزی یکی از روش های جدید و جذابی است که امروزه اکثر زوج های جوان برای سورپرایز کردن دیگران استفاده می کنند. این شکلات های خوشمزه علاوه بر این که طعم خوبی دارند، به عنوان یک باکس زیبا عمل کرده و می توانند انواع کادو، پاستیل و شکلات های ولنتاین را در خود جای دهند.

قلب سورپرایز آبی

قلب سورپرایز آبی یکی از رنگ های نسبتا پرطرفدار است که معمولاً برای آقایان انتخاب می شود. این قلب شکلاتی آبی رنگ را می توانید در سایزهای بسیار کوچک یا بزرگ سفارش دهید و روی کیک یا داخل جعبه ولنتاین قرار دهید و آن را به نامزد یا دوست عزیز خود هدیه کنید. برای تهیه قلب های سوپرایزی معمولاً از رنگ های مجاز خوراکی بهداشتی استفاده می شود؛ پس در هنگام خرید نگران رنگ آن نباشید.

قلب سورپرایز صورتی نیز یکی از پرفروش ترین قلب های کادویی است که بر عکس قلب آبی، برای خانم ها و دخترخانم ها استفاده می شود. بدون شک ترکیب این قلب صورتی در کنار رز های قرمز و شکلات های قهوه ای بسیار جذاب خواهد بود.

قلب سورپرایز سفید

انواع قلب سورپرایز رنگی

قلب سورپرایز سفید

یکی از جذاب ترین و پرطرفدارترین قلب های سورپرایز شکلاتی، قلب سفید رنگ است. فرقی نمی کند که مخاطب شما مرد است یا زن، از آنجایی که رنگ سفید خنثی است، شما می توانید قلب سفید شکلاتی را برای جنسیت های مختلف انتخاب کنید. مطمئنا با شکسته شدن قلب سورپرایز سفید و ریختن کادوهای رنگی از داخل آن صحنه بسیار جذاب و شیک به وجود خواهد آمد. با خرید انواع شکلات سورپرایزی رنگی می توانید انواع اشیای رنگی مانند شکلات، پاستیل، عروسک و حتی پول را داخل این باکس های شکلاتی قرار دهید و از آن طریق مخاطب خود را خوشحال کنید.

قلب سورپرایز طلایی

اگر قصد دارید مراسم ولنتاین خود را به صورت لاکچری و شیک اجرا کنید؛ پیشنهاد می کنیم قلب سورپرایز طلایی را انتخاب نمایید؛ همچنین شما می‌توانید قلب سورپرایز طلایی کوچک انتخاب کنید و آن را روی کیک تولد، روز زن یا روز مرد قرار دهید. بدون شک این ایده می تواند کمک بزرگی به زیبایی کیک شما کند.

جعبه های شکلاتی قلبی معمولاً با رعایت نکات بهداشتی تهیه شده و کاملاً تمیز و استاندارد هستند. شما می توانید تا دو روز بعد از تهیه آن، قلب سورپرایز خود را در داخل یخچال نگه دارید بدون آنکه نگران خراب شدن یا تغییر شکل آن باشید.

قلب سورپرایز قرمز

روز ولنتاین یکی از مهم ترین روزها برای زوج های جوان به حساب می آید؛ به همین دلیل با نزدیک شدن به ایام تلاش می‌کنند تا این روز را به بهترین شکل ممکن برگزار کنند. همانطور که می دانید اکثر مردم در این روز برای اینکه عشق خود را به همسر یا دوست خود نشان دهند از شکلات، کارت پستال،کیک ولنتاین, عروسک و همچنین دسته گل رز قرمز استفاده می کنند. قلب سورپرایز قرمز یکی دیگر از جذاب ترین کادوهایی است که به تازگی خود را در روز ولنتاین جای داده است.

شما می توانید به جای خرید باکس های کارتونی، از این قلب های شکلاتی استفاده کنید. این باکس های کاکائویی دارای سایز های مختلف هستند؛ شما می توانید بسته به نوع کادوهای خریداری شده، سایز مناسب را انتخاب کنید.

قلب سورپرایز مشکی

یکی دیگر از رنگ هایی که عموما در جشن ولنتاین استفاده می شود ترتیب رنگ قرمز و مشکی است. با انتخاب قلب سورپرایز سفید مشکی و کادو های رنگی قرمز می توانید یک تصویر بسیار جذاب برای همسر یا دوست خود بسازید. تصور کنید زمانی که همسر شما این قلب شکلاتی مشکی را با استفاده از چکشی کوچک تزیینی می شکند و با محتوای رنگی بسیار جذاب روبرو می شود چه لذتی به او دست می دهد؟ پس اگر به دنبال راهی هستید تا مخاطب خود را به شکلی باورنکردنی شگفت زده کنید، پیشنهاد می کنیم این بار انواع قلب سورپرایز رنگی را انتخاب کنید.

هنگام سفارش، حتماً به تزیین قلب سورپرایز شکلاتی دقت داشته باشید. سعی کنید با شناختی که از همسر خود دارید رنگی را انتخاب کنید که با دیدن هم خوشحال شود و متوجه عشق و علاقه شما به خود شود.

بهترین ایده برای قلب سورپرایز با شکلات

انواع قلب سورپرایز رنگی

قلب سورپرایز شکلاتی

این روز ها یکی از دغدغه های مهم جوانان پیدا کردن بهترین ایده برای برگزاری جشن ولنتاین است. یکی از وسایل ضروری که باید در این روز تهیه کنید باکس مناسب برای نگهداری کادو و شکلات است. با خرید قلب سورپرایز با شکلات می توانید کادو های مورد نظر خود را در آن پنهان کنید و به همسر یا دوست عزیز خود تقدیم نمایید. برای تهیه انواع قلب سورپرایزی رنگی پیشنهاد می کنیم سری به محصولات الو کیک بزنید. مجموعه ما انواع قلب های شکلاتی از جمله قلب سورپرایز صورتی، سفید یا قرمز را با دقت با تزئین کرده و در خدمت شما عزیزان قرار می دهد.

نظر خود را بنویسید...