انواع کیک روز پدر
212
۱ سال پیش
0

انواع کیک روز پدر

انواع کیک روز پدر با هدف زیبا و جذاب کردن جشن‌ های شما تهیه می‌ شوند. حالا ما در ادامه به بهترین و جدیدترین کیک های روز پدر برای شما آوردیم تا بتوانید از آن‌ ها ایده بگیرید و یک کیک جذاب برای همسر یا پدر خود تهیه کنید.

چند مدل کیک روز پدر

اکثر کیک‌ های مناسبتی برای روز مرد ۱۴۰۱ مجموعه الو کیک در دسته کیک‌ های مدرن قرار می‌ گیرند. برخی از این کیک‌ ها با استفاده از فوندانت تزیین می شوند اما برخی دیگر نیز طرح‌ های جذابی با خامه دارند. از جمله کیک‌ های مدرن می‌ توان به کیک روز مرد با چاپ خوراکی اشاره کرد.

کیک_تولد_مردانه

کیک_تولد_مردانه

کیک برای روز پدر شیک

احتمالاً تا به‌ حال زیاد دیدید که کیک‌ های روز پدر را مطابق با شغل پدر سفارش می‌ دهند. این مدل ها از شیک‌ ترین انواع کیک محسوب می‌ شوند؛ زیرا علاوه‌ بر جذابیت ظاهری خیلی خاص هستند و می‌ توانند آقایان را سوپرایز کنند. مثلاً برای کسانی که در زمینه ارز فعالیت می‌ کنند، کیک مردانه ساعت و دلار از مجموعه الو کیک مناسب است.

کیک خاص برای روز مرد

مجموعه الو کیک، مدل‌ های خاصی نظیر کیک پیراهن مردانه گل رز و مینی کیک دلار را برای روز مرد طراحی کرده است که شما می‌ توانید از میان این تنوع زیاد انواع کیک روز پدر مناسب ترین را انتخاب کنید.

کیک روز پدر لاکچری ۱۴۰۱

در سال ۱۴۰۱ شاهد طرح‌ های بسیار زیاد و متنوعی از کیک‌ های روز پدر هستیم که با طراحی خاص خود توانستند نظر بسیاری از مخاطبان را جلب نمایند. شما می‌توانید در سایت الو کیک انواع کیک لاکچری برای روز پدر را سفارش دهید.

مدل کیک روز پدر ساده

همیشه سادگی می‌ تواند یک اثر خاص را به نمایش بگذارد. کیک روز پدر ساده و شیک یک گزینه مناسب برای جشن‌ روز پدر محسوب می شود. حتی شما می‌ توانید در خانه نیز کیک‌ های ساده را خودتان به‌ راحتی و در کمترین زمان ممکن تهیه کنید فقط کافیست مواد لازم را در دسترس داشته باشید.

عکس کیک روز پدر فوت شده

یکی دیگر از انواع کیک روز پدر، مخصوص پدران آسمانی است. کسانی که پدر خود را از دست دادند، می‌ توانند برای روز پدر این مدل کیک ها را تهیه کنند تا یادبودی برای پدر عزیزشان باشد.

کیک روز پدر خوشگل

قشنگ‌ ترین کیک روز پدر را می‌ توانید از مجموعه الو کیک تهیه کنید. فقط کافیست سفارش خود را حداقل ۱ الی ۲ روز قبل‌ از جشن در سایت ثبت نمایید تا در موعد مقرر به شما تحویل داده شود.

کیک_تولد_مردانه

کیک_تولد_مردانه

کیک اسفنجی روز پدر

شما می‌ توانید در خانه کیک روز پدر بدون خامه و اسفنجی را خودتان به‌ راحتی تهیه کنید. این کیک ساده تنها با وجود مواد اولیه‌ ای مثل آرد، تخم‌ مرغ، شکر، شیر، روغن، وانیل و بیکینگ‌ پودر در کمترین زمان درست می شود. حتی برای تهیه آن لازم نیست حتماً فر داشته باشید، وجود یک قابلمه و شعله‌ های اجاق گاز برای پخت کیک اسفنجی کفایت می کند.

کیک روز مرد با خامه

کیک خامه ای یکی دیگر از انواع کیک روز پدر است. خامه‌ های رنگارنگ نقش بسیار ویژه‌ ای در طراحی و تهیه کیک‌ های روز مرد دارند. این نوع کیک‌ ها برای کسانی که طعم فوندانت را دوست ندارند، انتخاب مناسبی است.

کیک روز پدر با فوندانت

فوندانت را که دیگر همگی می‌ شناسیم و با کاربرد آن آشنا هستیم. اخیراً اغلب کیک های مناسبتی به خصوص برای روز پدر با استفاده از فوندانت تزیین می‌ شوند. شما می‌ توانید انواع کیک روز پدر با فوندانت آن را در سایت الو کیک مشاهده نمایید.

کیک یخچالی روز پدر

شما می‌ توانید برای جشن روز مرد از انواع کیک یخچالی و چیز کیک روز پدر استفاده کنید. طرز تهیه این نوع کیک ها بسیار ساده است و حتی می توانید خودتان در منزل نیز درست کنید.

کیک روز پدر فانتزی

از حق نگذریم همیشه کیک‌ های فانتزی جذابیت بسیار زیادی دارند، مخصوصاً اگر با مناسبت جشن هماهنگ باشند. برای روز پدر نیز کیک‌ های فانتزی بسیار متنوعی نظیر پیراهن، کت، سبیل و غیره طراحی می‌ شوند که به جرأت می‌ توان گفت هر کدام آن‌ ها زیبایی چشمگیری دارند.

کیک زیبای روز پدر

اگر می‌ خواهید برای جشن روز پدر یک کیک بسیار زیبا و خاص داشته باشید که پدر یا همسرتان از دیدن آن سوپرایز شوند، می‌ توانید به سایت الو کیک مراجعه کنید و از میان انواع کیک قشنگ برای روز پدر مناسب‌ ترین مدل را انتخاب کرده و به‌ صورت اینترنتی ثبت سفارش نمایید.

سخن پایانی

ما در وبلاگ الو کیک سعی کردیم هر آنچه لازم است در مورد انواع کیک روز پدر بدانید را بررسی کنیم تا شما با دید بازتری برای تهیه کیک اقدام نمایید. اگر پخت کیک در خانه برایتان سخت است می‌ توانید به سایت الو کیک مراجعه نمایید و یک کیک جذاب برای روز مرد سفارش دهید.

نظر خود را بنویسید...