انواع کادو برای ولنتاین
121
۱ سال پیش
0

انواع کادو برای ولنتاین

در روز ولنتاین عشاق به یکدیگر کادویی تقدیم می کنند تا این روز را تبریک گویند و پایداری عشق خود و محبتشان را ابراز کنند. انواع کادو برای ولنتاین و کیک ولنتاین را می توانند انتخاب کنند که در همه آنها نماد یلدا به چشم می خورد. در اینجا انواع هدیه را به شما پیشنهاد می کنیم تا راحت تر بتوانید در کنار کیک ولنتاین هدیه ای ناب را تقدیم عشق خود کنید.

انواع کادو ولنتاین ۲۰۲۳ چیست؟

شاید شما برای انتخاب کادو ولنتاین سردرگم باشید و ندانید که دقیقا چه چیزی بهتر است برای این روز انتخاب شود؛ ولی ما در اینجا چند نمونه از وسایل را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید در بین آنها هدیه ای ناب را برگزینید.

انواع قلب سوپرایزی

قلب سوپرایزی

کیک ولنتاین خوشمزه

در بین انواع کادو برای ولنتاین، کیک ولنتاین هدیه ای کاربردی است که اکثرا همه دختر و پسرها برای عشق خود آن را در کنار دیگر کادوها انتخاب می کنند. چون شیرینی این کیک، شیرینی عشق ثابت را نشان می دهد؛ لذا با انتخاب آن در شکل قلب و رنگ قرمز می توانید ابراز عشق و محبت کنید. این کیک در طعم و مدل های متنوعی ارائه شده که این امکان برای شما فراهم است تا بتوانید متناسب با سلیقه و ذائقه خود نمونه دلخواه را برگزینید. همچنین در انواع تک نفره، دو نقره و بزرگ آماده می شود؛ به همین دلیل حق انتخاب بالایی خواهید داشت.

کیک ولنتاین خوشمزه

کیک ولنتاین خوشمزه

دسته گل قرمز کادو خاص برای ولنتاین

در بین انواع کادو برای ولنتاین، گل یک هدیه منحصر به فرد است که رنگ قرمز آن نشان ولنتاین را دارد و نماد عشق و محبت نیز می باشد. همچنین طراحی قلب با هر چیز تزئیناتی بر روی این گل کاملا نماد ولنتاینی را به نمایش می گذارد. دسته گل نیز در کنار کیک و کادویی دیگر به عنوان هدیه ای جامع می تواند عشق شما را خوشحال کند.

سبد یا باکس کادو ولنتاین سفارشی

سبد یا باکس هدیه قلب دخترانه را می توانید به رنگ قرمز و به شکل قلب انتخاب کنید و انواع هدیه های کوچک را دورنش قرار دهید؛ مثلا انواع ادکلن، عطر، شکلات، وسایل آرایشی، پول نقد، موبایل، گل رز، عروسک خرسی، کارت پستال و غیره در آن جای می گیرد.

زیباترین ذقلب سوپرایزی

قلب سوپرایزی زیبا

پازل عکس و پازل حروف کادو پیشنهادی ولنتاین

عکس های دونفره خود را در ابعاد بزرگ به پازل تبدیل نمود و به عشقتان تقدیم کنید. این کادو ماندگار برای شما خاطره ای خوش می سازد که همیشه با یاد آن خوشحال خواهید شد. پازل حروف نیز هدیه ای ماندگار است که جمله عاشقانه و احساسی را در بر دارد.

دفترچه خاطرات کادو ارزان ولنتاین

دفترچه ای تهیه کنید و خاطرات خود و عشقتان را در آن بنویسید و تقدیم زوجه خود کنید. با این دفترچه خاطره، عشق خود را سوپرایز کنید و ساعات خوشی را برای او رقم بزنید.

باکس شکلات کادو شیک ولنتاین

باکس شکلات جعبه ای شیک است که در آن شکلات به شکل منظم در کنار هم چیده شده و طعم و شکل آن را می توانید متناسب با سلیقه و ذائقه خود انتخاب کنید. در درب باکس نیز می توانید عکس عشقتان را چاپ نموده و او را قافلگیر نمایید.

ماگ دونفره نقاشی شده با گچ

ماگ با طراح سفارشی از دیگر انواع کادو برای ولنتاین است که خاطره ای شیرین را برای عشقتان خواهید ساخت. لذا در دیواره این ماگ نیز می توانید عکس طرف مقابل را چاپ کنید.

کارت پستال حکاکی شده چوبی

این کارت پستال دوام بالایی دارد به همین دلیل همیشه به یادگار خواهد ماند و با قرار دادن قاب عکس عشقتان در آن، او را خوشحال خواهید کرد

قاب عکس منحصر به فرد

یک قاب عکس زیبا می تواند هدیه ای ناب باشد که با قرار دادن عکس دونفره داخل آن، او را سوپرایز خواهید کرد.

جاکلیدی جفتی به شکل قلب

این جاکلیدی ۲ عدد بوده و وقتی در کنار هم قرار می گیرد کامل می شود و مناسب زوجین خواهد بود. شکل قلب و رنگ قرمز آن نماد یلدا است که نشان دهنده عشق و محبتتان می باشد.

بالشت رومانتیک

این بالشک دوقلو بوده و طرح به هم پیوسته ای دارد و طرح آن زمانی که در کنار هم قرار می گیرند کامل می شود. لذا مناسب زوجین است که با داشتن آن همیشه به یاد هم خواهید بود.

مکعب روبیک

در این مکعب می توانید تصویر عشقتان را قرار دهید و با هدیه دادن به او نشان دهید که همیشه در یادش خواهید بود.

چاپ عکس روی شمع

با چاپ کردن عکس دونفرتان بر روی شمع احساس خود را به عشقتان ابراز خواهید کرد.

ست کیف پول و کمربند چرم

در بین انواع کادو برای ولنتاین، ست کیف پول و کمربند چرم، کادویی است که هر مردی را خوشحال می کند و با تقدیم کردن به عشقتان به او ثابت می کنید که همیشه دوستش دارید.

لباس بافتنی

ولنتاین در زمستان و در فصل سرد سال بود که با کادو دادن لباس گرم هم می توانید گرمابخش وجودش باشید و هم این روز را به او تبریک بگویید.

گوی موزیکال عاشقانه

اگر عشق شما علاقه مند به وسایل دکوری فانتزی است با هدیه دادن گوی موزیکال عاشقانه به او، می توانید خوشحالش کنید.

سفارش کیک ولنتاین بهترین کادو

ولنتاین روز عشق است و به مناسبت این روز می توانید انواع کادو برای ولنتاین را انتخاب نموده و به عشق خود تقدیم کنید. در خرید هدیه به سلیقه طرف مقابل خود و بودجه ای که در اختیار دارید توجه کنید و بهترین کادو را انتخاب نمایید. الو کیک شما را در انتخاب یک کیک زیبای ولنتاین کمک می کند.

نظر خود را بنویسید...