مینی کیک مناسبتی
655
۱ سال پیش
0

مینی کیک مناسبتی

مینی کیک مناسبتی

در سایت الو کیک انواع مینی کیک مناسبتی موجود می باشد که شما می توانید متناسب با نیاز و سلیقه خود آنها را سفارش دهید. کیفیت این کیک عالی بوده و از نظر شکل ظاهری به صورت کاملا دقیق و ظریف طراحی شده است. مینی کیک استقلالی یک نمونه مبارز از تولیدات سایت بوده که با رنگ آبی خود نظر هر بیننده ای را جلب می کند. کیک ها بر اساس مناسبت ها طراحی می شوند و شما از دیزاین روی کیک می توانید متوجه مناسبت آن شوید. در این مقاله شما را با انواع کیک مناسبتی آشنا می کنیم.

مینی کیک برای تولد

تولد از مناسبت های پرطرفدار است که همه برای انجام آن اول به دنبال یک کیک خاص هستند. این مینی کیک مناسبتی برای انواع سلیقه ها طراحی می شود. مینی کیک های تولد از تنوع بالایی برخوردار هستند. در بیشتر مدل ها شما شاهد عکس مینی کیک تولد دخترانه هستید که جلوه کار را دو چندان کرده است. کیک تولد مینی سایز کوچکی دارد و بیشتر به صورت گرد است. مینی کیک شکلاتی تولد بهترین عطر و طعم را دارد. مینی کیک تولد رفیق، مینی کیک تولد مردانه، پسرانه و حتی عاشقانه به بهترین سبک تهیه و طراحی می شود.  

مینی کیک برای شب یلدا

یک مینی کیک مناسبتی دیگر در سایت الو کیک موجود می باشد که بیشترین طرفدار را دارد و رنگ آن اغلب قرمز است. مینی کیک های یلدایی ساده اما در عین حال شیک و جالب هستند. عکس مینی کیک شب یلدا گاهی روی قسمت اصلی کیک قرار می گیرد. مینی کیک یلدایی عاشقانه مناسب زوج هایی است که اولین یلدا را با هم جشن می گیرند. مینی کیک برای شب یلدا طراحی می شود تا افراد دور هم جشم بگیرند و با این کیک خوشمزه کام خود را شیرین کنند.

مینی کیک پاییزی

مینی کیک طرح پاییزی برای همه افراد مناسب بوده و متناسب با سلیقه آنها سفارش داده می شود. عکس مینی کیک پاییزی دخترانه و مردانه به صورت کاملا خاص به عنوان طرح اصلی کیک در نظر گرفته می شود. تم رنگی این کار پاییزی بوده و بیشتر رنگ های زرد و نارنجی و قرمز دارد. مینی کیک تولد پاییزی برای افرادی مناسب است که می خواهند تولد خود را در پاییز جشن بگیرند. این مینی کیک مناسبتی به دلیل طراحی خاص و کیفیت بالا مورد استقبال قرار گرفته است.

مینی کیک بارداری

این مینی کیک برای خانم هایی که تازه بارداری را تجربه کرده اند، طراحی شده است‌. این مینی کیک مناسبتی دارای طرح و رنگ خاصی بوده و شما از طراحی و دیزاین مناسبت آن را خواهید فهمید. مینی کیک حاملگی دارای المان های خاصی است و طراحی برای انجام آن بیشتر از رنگ های روشن استفاده می کند. سایز این کیک کوچک بوده و در الو سایت به صورت کاملا سفارشی به فروش می رسد.

مینی کیک تعیین جنسیت

از آنجا که تعیین جنسیت برای خانواده ها اهمیت زیادی دارد سعی می کنند تا این روز را با یک مینی کیک تعیین جنسیت جشن بگیرند. این یک مینی کیک مناسبتی جالب بوده که اغلب روی آن عکس نوزاد یا علامت سوال گذاشته می شود. تم رنگی این کیک به گونه ای است که شما می توانید رنگ متناسب با هر دو جنس را مشاهده کنید. برای سورپرایز کردن افراد در زمان تعیین جنسیت این مینی کیک می تواند یک ایده جالب باشد.

مینی کیک نوزادی

مینی کیک نوزادی بیشتر برای جشن به دنیا آمدن نوزاد در نظر گرفته می شود. این مینی کیک مناسبتی به شکل های مخالف دیزاین می شود. روی برخی مدل ها ما شاهد عکسی هستیم که در قسمت بدنه کیک قرار داده شده است. قسمت های دیگر کیک با رنگ های روشن و شاد تزئین شده و روی آن نوزادی طراحی می شود. استفاده از قلب و گل های رنگی می تواند جلوه بهتری به کیک بدهد.

مینی کیک جشن دندونی

مینی کیک دندونی برای نوزادانی طراحی می شود که اولین دندان آنها بیرون زده است. در این کیک رنگ های صورتی و سفید دیده می شود و یک دندان زیبا با ابرهایی سفید روی کیک دیزاین شده است. این مبنی کیک مناسبتی در رنگ های دیگر هم قابل سفارش بوده چون طراحان می توانند متناسب با سلیقه و نیاز شما این کار را انجام دهند. این کیک کوچک برای جشن دندان انتخابی عالی بوده و نوزاد و اطرافیان را خوشحال خواهد کرد.

مینی کیک جشن الفبا

در جشن الفبا بچه ها ذوق زیادی دارند؛ به همین دلیل یک مینی کیک جشم الفبا برای آنها سفارش داده می شود. این مینی کیک مناسبتی دارای یک طرح و رنگ خاصی بوده چون طراحان سایت الو کیک متناسب با مناسبت آن را طراحی کرده اند، به همین دلیل شما روی کیک حروف الفبا را مشاهده می کنید. مینی کیک حروف الفبا بافتی ترد و نرم دارد و از نظر شکل ظاهری بیشتر به صورت گرد است که روی آن را حروف الفبا با رنگ های مختلف پوشانده است.

مینی کیک جشن تکلیف

سایت الو کیک برای افرادی که قرار است جشن تکلیف برگزار کنند یک مینی کیک مناسبتی عالی در نظر گرفته است که بهترین ترکیب رنگ را دارد. این مینی کیک جشن تکلیف دارای یک تم خاص بوده و بیشتر صورتی و بنفش است که روی کیک یک دیزاین جالب دارد. این مینی کیک با گل های زیبا تزئین شده و دختری در حال عبادت است. شما می توانید با سلیقه خود این کیک را سفارش دهید. مینی کیک روز دانش آموز هم مانند جشن تکلیف با یک تم خاص اجرا می شود.

مینی کیک جشن قرآن

برای افرادی که خواندن قرآن را شروع و آن را یاد می گیرند، جشن برگزار می شود؛ به همین دلیل سایت الو کیک یک مینی کیک جشن قرآن طراحی می کند. روی این کیک تزیینات زیبایی با خانه انجام شده و یک کتاب قرآن طراحی و گذاشته شده است. این مینی کیک مناسبتی کوچک افراد را تشویق به یادگیری قرآن می کند. عطر و طعم این کیک عالی بوده چون از متریال درجه یک تهیه شده و بهترین دیزاین را دارد.

مینی کیک فارغ التحصیلی

مینی کیک فارغ التحصیلی در مناسبت خاص خود طراحی و ارائه می شود. این مینی کیک مناسبتی یک دیزاین خاص دارد و روی آن المان های مختلفی مربوط به تحصیل دیده می شود. افرادی که این کیک را از طریق سایت الو کیک سفارش داده اند، می توانند در کمترین زمان آن را تحویل بگیرند. بدنه کیک به خوبی خامه کشی شده و بافت های اصلی کیک با گردو و موز پوشش داده شده است.

مینی کیک روز حسابدار

مینی کیک روز حسابدار برای افراد علاقه مند به حسابداری طراحی شده است. بدنه مبنی کیک کرد بوده و از اعداد لاتین پوشیده شده است. طراح روی این مینی کیک مناسبتی را با ماشین حساب و قلم و چند دفتر و کتاب دیزاین کرده به همین دلیل جلوه فوق العاده ای دارد. این کیک در طرح و رنگ های مختلف قابل سفارش بوده و شما می توانید آن را متناسب با سلیقه خود تهیه کنید.  

مینی کیک روز مادر

مینی کیک روز مادر در طرح و رنگ های متنوع در سایت الو کیک ارائه می شود. در دیزاین این مینی کیک مناسبتی بیشتر قلب های رنگی استفاده شده است. برخی مدل‌ها دارای توپک طلایی و برخی دیگر با تصاویر جذاب تزئین شده اند. تنوع طرح و رنگ در این کیک بسیار زیاد بوده و شما می توانید در سایت کیک مورد نظر خود را به راحتی سفارش دهید و آن را تحویل بگیرید. مینی کیک روز مادر همیشه در مناسبت خود در دسترس است.

مینی کیک روز مرد

مینی کیک روز مرد با یک دیزاین شیک و بروز عرضه می شود. این مینی کیک مناسبتی به کمک طراحان سایت الو کیک طراحی و دیزاین شده و تنوع رنگی بالایی دارد. اگر چه کیک از نظر ظاهری سایز کوچکی دارد اما از نظر دیزاین کاملا حرفه ای و بدون نقص است. در بافت اصلی کیک هم متریال خوب استفاده شده به همین دلیل عطر و طعم فوق العاده ای هم دارد و می تواند تمام ذائقه ها را به خوبی پوشش دهد.

مینی کیک روز مهندس

مهندسین در هر حوزه ای می توانند با مینی کیک روز مهندس یک جشن کوچک را برگزار کنند‌. روی هر کیک با توجه به حوزه کاری مهندس تزئیناتی دیده می شود. طراحان سایت الو کیک برای طراحی این مینی کیک مناسبتی رنگ ها را به صورت ترکیبی استفاده کرده اند. روی بدنه این کیک طرح های ظریفی و زیبایی دیده می شود و بخش اصلی کیک دارای المان های بزرگی است که با فوندانت و به صورت کاملا ظریف طراحی شده اند.

مینی کیک روز پرستار

سایت الو کیک برای روز پرستار یک مینی کیک مناسبتی شیک را طراحی کرده است که متناسب با جنسیت های مختلف است. مینی کیک روز پرستار گرد و کوچک است و با رنگ های تیره و روشن تزئین شده است. روی بدنه کیک و همچنین سطح کیک شما شاهد تزیینات ظریف و زیبایی هستید که جلوه کار را دو چندان کرده است. لوازم پزشکی و پرستاری اصلی ترین المان تزئین هستند‌.

مینی کیک سربازی

میتی کیک سربازی برای افرادی است که پایان سربازی را جشن می گیرند در نظر گرفته شده است. این کیک به صورت گرد و مربع طراحی شده و لباس سربازی و سایر المان های مرتبط با آن به کمک فوندانت طراحی و روی این مینی کیک مناسبتی قرار گرفته اند. طراحان الو سایت برای انجام این کار بهترین مواد را به کار می گیرند به همین دلیل عطر و طعم کیک هم عالی بوده و ظاهری شیک و جالب دارد.

مینی کیک عروس

مینی کیک عروس در مناسبت های مختلف طراحی می شود و می توان آن را با طرح و رنگ های متنوع سفارش داد. این مینی کیک مناسبتی برای سالگرد ازدواج، خواستگاری، نامزدی، عقد و... هم تزئین می شود که هر کدام دیزاین مختص به خود را دارند. یک مینی کیک عروس ساده هم می تواند توسط طراحان سایت الو کیک بهترین ترکیب رنگ را داشته باشد.

مینی کیک سالگرد دوستی

برای داشتن یک مینی کیک سالگرد ازدواج می توانید به سایت الو کیک مراجعه کنید، چون این مجموعه برای تمام مناسبت ها چندین مدل از مینی کیک مناسبتی را ارائه می کند. مینی کیک ولنتاین شیک یکی دیگر از این محصولات است که با بهترین مواد تهیه و توسط مجرب‌ترین طراحان به بهترین شکل دیزاین می شود. روی این کیک ها بیشتر قلب و گل و توپ های رنگی استفاده می شود.

مینی کیک کریسمس

یک مینی کیک کریسمس با طراحی فوق العاده تنها در سایت الو کیک موجود است و شما می توانید آن را به راحتی سفارش دهید. این مینی کیک دخترانه زمستانی بیشتر با رنگ های قرمز و سفید دیزاین شده و روی آن با قلب و توپ های رنگی پر شده تا جلوه بهتری داشته باشد. شکل این مینی کیک زمستانه که برای جشن کریسمس تدارک دیده شده گرد و در برخی مواقع مربع و مستطیل است.

مینی کیک هالووین

مینی کیک هالووین با المان های مختلفی چون کدو و دست و اسکلت و‌‌... تزئین می شود و رنگ های متنوعی هم دارد. این کیک بیشتر به صورت گرد است و به دلیل کوچک بودن مورد استقبال مشتری ها قرار می گیرد. استفاده از خامه و فوندانت به صورت رنگی در بدنه و سطح کیک باعث شده تا موضوع هالووین بیشتر خودنمایی کند. ترکیب رنگ این مینی کیک مناسبتی بیشتر مشکی و زرد است.

مینی کیک عمل بینی 

مینی کیک عمل بینی در واقع یک مینی کیک مناسبتی جذاب بوده که برای افرادی که بعد از عمل بینی جشن می گیرند، استفاده می شود. روی این کیک المان هایی چون قیچی و چسب و بینی چسب زده و... استفاده می شود که بیانگر موضوع است. تنوع طرح و رنگ در این کیک زیاد بوده و شما می توانید آن را با سلیقه خود سفارش دهید. سایت الو کیک برای تمام سفارشات آمادگی لازم را دارد.

سخن پایانی

تمام مینی کیک های مناسبتی در سایت الو کیک از نظر بافت بهترین کیفیت را دارند و متناسب با ذائقه افراد در نظر گرفته شده اند. از نظر شکل ظاهری ظرافت در طراحی زیاد بوده و توانسته تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش دهد. تمام سفارشات ثبت شده در این مجموعه در کمترین زمان به مشتری تحویل داده می شوند. قیمت مینی کیک ها مناسب بوده چون سایز کوچکی دارند. شما می توانید به صورت حضوری و آنلاین کیک مورد نظر خود را سفارش دهید.

نظر خود را بنویسید...