قلب سوپرایز پسرانه
258
۱ سال پیش
0

قلب سوپرایز پسرانه

قلب سوپرایز پسرانه چیست؟ باکس سورپرایز شکلاتی یک جعبه قلبی شکل کاکائویی است که می توانید با استفاده از چکش تزیینی آن را بشکنید و همسر خود را خوشحال کنید. نکته جالبی که در مورد این باکس های شکلاتی وجود دارد این است که کاملاً از جنس شکلات هستند و امکان خوردن آن نیز وجود دارد. با خرید باکس ولنتاین مردانه می‌توانید کادوهای خود را داخل آن پنهان کنید و مخاطب خود را هیجان زده کنید. برخی از قنادی ها این باکس های قلبی را با استفاده از روکش شکلات، تکه های میوه و کوکی های زیبا تزیین می کنند. برای آشنایی بیشتر با باکس کادو پسرانه و ایده های تزیین آن با ما همراه باشید.

قلب سوپرایز پسرانه

قلب سوپرایز پسرانه

باکس کادو ولنتاین پسرانه

باکس ولنتاین پسرانه یک هدیه ولنتاین بسیار جذاب برای مردان و پسران است. با استفاده از قلب سوپرایز پسرانه می توانید پسران جوان ۲۰ ساله تا مردان ۴۰ ساله را شگفت زده کنید. بدون شک قرار گرفتن چند کادو شیک در یک جعبه تزئین شده می تواند هدیه شما را لوکس و خاص تر بسازد. باکس های کادویی پسرانه معمولا در سایزها و اندازه های مختلف موجود هستند، شما می توانید یکی از آن ها را بر اساس سلیقه همسر خود انتخاب کنید و کادوهای خود را داخل آن قرار دهید.

باکس کادو ولنتاین پسرانه

قلب ولنتاین پسرانه

برخی از باکس های ولنتاین مردانه را می توانید به صورت آماده و تزیین شده خریداری کنید. در صورتی که تجربه اولتان است یا ایده خاصی برای تزیین جعبه هدیه ندارید پیشنهاد می کنیم حتما به سراغ جعبه کادو ولنتاین برای پسر بروید؛ همچنین می توانید جعبه کادو ولنتاین پسرانه بدون تزیین را تهیه کنید و به دلخواه خود با استفاده از اکسسوری، پوشال های تزئینی رنگی، ربان و گل آن را تزیین نمایید و سپس کادو های خود را در داخل آن قرار دهید.

هنگام خرید قلب سوپرایز پسرانه حتماً به مقاومت آن نیز دقت کنید؛ چرا که ممکن است به دلیل وزن زیاد کادو ها مقاومت خود را از دست بدهد و کادو های شما را خراب کند. صورتی که قصد خرید کادو های سنگین و بزرگ برای نامزد خود را دارید، توصیه می‌کنیم باکس هدیه ولنتاین مردانه چوبی را انتخاب نمایید.

باکس گل ولنتاین مردانه

اگر به دنبال بهترین ایده خرید هدیه برای ولنتاین هستید, یکی از رایج ترین هدیه هایی که برای روز ولنتاین استفاده می شود، باکس گل ولنتاین برای پسر، به همراه شکلات های قلبی است. با تهیه باکس گل رز می توانید عشق و علاقه خود را به مخاطب خود نشان دهید و از این طریق به او بفهمانید که چقدر دوستش دارید. جعبه گل قرمز در کنار قلب سوپرایز پسرانه علاوه بر اینکه فضای جشن را عاشقانه و رمانتیک می سازد، می تواند این خاطره را تا ابد در ذهن عشق شما ماندگار بسازد.

قلب سورپرایز مردانه

برای سوپرایز کردن همسر خود می توانید علاوه بر کیک ولنتاین از قلب سورپرایز مردانه استفاده کنید. ممکن است بپرسید این قلب چیست و چه کاربردی دارد؟ قلب سورپرایزی، یک باکس کادو ولنتاین مردانه شکلاتی است که با استفاده از شکلات آب شده ساخته می شود. داخل این شکلات ها را می توانید از کادو و انواع خوراکی ها مانند پاستیل، شکلات، لواشک و… پر کنید. در کنار این قلب یک چکش چوبی کوچک وجود دارد که با استفاده از آن می توانید جعبه قلبی شکلاتی را بشکنید. تصور کنید که نامزد شما با دیدن این صحنه چقدر خوشحال می شود. در آخر می توانید تکه های خرد شده این جعبه را در کنار همسر خود میل کنید و از طعم شیرین آن لذت ببرید.

قلب سورپرایز مردانه

قلب سورپرایز مردانه

قلب سورپرایز مردانه با استفاده از روکش شکلاتی، خامه و میوه تزیین می شود و در بسته بندی های لوکس قرار می گیرد. این جعبه قلبی را می‌توانید تا دو روز در داخل یخچال نگهداری کنید بدون اینکه نگران خراب شدن یا تغییر شکل آن باشید.

باکس کادو ولنتاین برای پسر دارای سایز و رنگ های مختلف است. اگر مخاطب شما مرد است بهتر است از قلب های قرمز آبی یا سفید استفاده کنید. قیمت باکس ولنتاین پسرانه بسیار ارزان است؛ پس اگر خوشحالی دوستتان برایتان اهمیت دارد، توصیه می کنیم حتما این هدیه را تهیه کنید.

داخل یک قلب شکلاتی مردانه چه می‌گذارند؟

تا اینجای کار در مورد این باکس ولنتاین برای پسر و کاربرد آن صحبت کردیم. ممکن است برای تان سوال شود که داخلی این باکس ولنتاین پسرانه شکلاتی چه کادوهایی قرار می دهند؟ یا اینکه چگونه داخل آن را پر می کنند؟ هنگام سفارش قلب شکلاتی مردانه می توانید چیزهایی را که همسرتان به آن علاقه دارد مانند تکه های شکلات، کوکی، بادام زمینی، آبنبات یا حتی هدایایی کوچک مثل دستبند، ساعت یا یک یادداشت عاشقانه را سفارش دهید. قناد مورد نظر این خوراکی ها و اشیا را به صورت کاملا بهداشتی و استاندارد در داخل این باکس ولنتاین مردانه جایگذاری می کند و پس از آماده شدن باکس، آن را در اختیارتان قرار می دهد.

خرید قلب سوپرایز پسرانه 

قلب سوپرایز پسرانه یک ایده جذاب و جدید است که اکثر دختر و پسرهای جوان برای سورپرایز کردن یکدیگر از آن استفاده می کنند. با توجه به اینکه مراسم ولنتاین شما باید به بهترین شکل ممکن اجرا شود بهتر است برای سفارش قلب سورپرایز به یک قنادی با کیفیت و بهداشتی مراجعه کنید. چنانچه برای سفارش باکس شکلاتی ایده یا نظری ندارید می توانید سری به محصولات آماده الوکیک بزنید و یکی از آن ها را انتخاب کنید. در فروشگاه ما می‌توانید انواع باکس های شکلاتی، کیک روز ولنتاین یا روز زن را با قیمت مناسب تهیه کنید.

نظر خود را بنویسید...