مینی کیک بچه گانه
620
۱ سال پیش
0

مینی کیک بچه گانه

کیک ها، عناصری جدانشدنی و دلچسب در مهمانی های خاص و جشن ها هستند که اصولا به مهمانی ها، رنگ و لعابی تازه و جذاب می بخشند. کیک ها به واسطه دیزاین جذاب شان جز چشم نواز ترین آیتم های هر جشنی به شمار می روند. یکی از محبوب ترین انواع کیک ها، برای بزرگسالان و کودکان، مینی کیک بچه گانه هستند. این کیک ها علی رغم ابعاد کوچکشان از جذابیت ظاهری بالا و بافت مناسب برخوردار هستند و توانسته اند به سرعت جایگزین کیک های بزرگ در محافل و مهمانی های کوچک شوند. در ادامه این مطلب به معرفی چند نمونه از مینی کیک های خوشمزه محبوب کودکان می پردازیم پس با ما همراه باشید.

مینی کیک بچه گانه تولد دخترانه

مینی کیک تولد بچه گانه دخترانه معمولا مینی کیک دخترانه کیتی، مینی کیک دخترانه شکل پروانه، مینی کیک به شکل فروزن، مینی کیک دخترانه عروسکی و… جزو بهترین انتخاب  هایی هستند که برای دختر بچه  ها می توانید داشته باشید. در حال حاضر موارد گفته شده جزو مینی کیک های پر طرفدار برای تولد دختر بچه ها هستند.

کیک_تولد_دخترانه

کیک_تولد_دخترانه

مینی کیک بچه گانه السا و آنا

السا و آنا، به عنوان دو شخصیت کارتونی ماندگار و محبوب در ذهن کودکان ماندنی شده اند  . السا و آنا نه تنها در ذهن و قلب کودکان جا خوش کرده اند، بلکه در جاهای مختلفی رد پایی از آنها به چشم می خورد. مثلا در دیزاین مینی کیک ها، از المان های مرتبط با  السا و آنا نیز استفاده می شود. در واقع تم تولد با طرح السا و آنا جز محبوب ترین تم های تولد بین دختران خردسال به شمار می رود. این مینی کیک ها با اندازه کوچک و طرحی زیبا و خلاقانه، ایده ای مناسب برای تولد فرزندان دلبند شما هستند که سایت الو کیک می تواند سفارش شما را بپذیرد و کیکی خوش بافت، با دیزاین جذاب السا و آنا را تحویل شما بدهد.

مینی کیک کودکانه

اگرچه مینی کیک ها مختص به رده سنی خاصی نیستند و با جذابیتی که دارند، می توانند همه را مجذوب خود کنند اما ظاهر خاص آنها بیش از هر کسی، برای کودکان جذاب خواهد بود. مینی کیک های کودکانه از تنوع بی نظیری برخوردار هستند البته با اندکی نوآوری و خلاقیت می توان دست به ابداع دکور های کودکانه جدید زد و مینی کیک های جدید و خاص بسیاری تولید کرد.  به طور کلی مینی کیک های برای کودکان بسیار جذاب و خاص هستند و توانسته اند به خوبی جای کیک های بزرگ و سنگین را بگیرند.

مینی کیک بچه گانه بچه رئیس

بی شک همه کودکان برای یکبار هم که شده، کارتون بچه رئیس را دیده اند و با آن آشنایی دارند. مینی کیک با طرح بچه رئیس می تواند هدیه ای غافل گیر کننده برای کودکان باشد و دیدن مینی کیکی که با شخصیت کارتونی محبوبشان دیزاین شده، باعث خوشحالی آنها شود به عنوان کیکی با طرح به یاد ماندنی در ذهن آنها حک شود. این مینی کیک می تواند گزینه ای مناسب برای غافل گیر کردن کودکان خصوصا پسر بچه ها یا ترتیب دادن یک جشن جمع و جور باشد.

مینی کیک حیوانات

ایده تزئین مینی کیک با حیوانات مختلف، ایده ای خلاقانه است که حتی در گذر زمان تکراری نمی شود و می تواند لبخند را بر لبان کودکان بیاورد. مینی کیکی که با حیوانات زیبا و ظریف دکور شده است، می تواند هدیه ای شگفت انگیز و جذاب برای کودکان یا حتی بزرگسالان باشد. بی شک کودکان از دیدن کیکی کوچک با حیوانات مختلف و فانتزی، حسابی ذوق زده خواهند شد. مینی کیک حیوانات، می تواند بدون هیچ محدودیتی در طرح های گوناگون و رنگ های جذاب و متنوع پخته شود و از لحاظ بصری جذابیتی بی بدیل داشته باشد.

مینی_کیک_پسرونه

مینی_کیک_پسرونه

مینی کیک کیوت

این روزها مینی کیک بچه گانه که دیزاین اصطلاحا کیوت دارند، به قلب تپنده مهمانی ها تبدیل شده اند؛ زیرا دیزاین آنها در عین مینیمال بودن بسیار جذاب است و اصولا معنا و مفهوم جالبی را منتقل می کند. اگرچه کیک های بزرگ و سنگین شکیل تر هستند اما جذابیت مینی کیک ها قابل انکار نیست و معمولا حس خودمانی بودن و صمیمیت را به خوبی منتقل می کنند. در سایت الو کیک انواع مختلفی از این مینی کیک ها کیوت وجود دارد که حتی اگر قصد سفارش دهی هم نداشته باشید، دیدن آنها می تواند برای لحظه ای حس ذوق و شوق را در وجود شما به وجود اورد.

سخن آخر

در دنیای هنر کیک پزی و دکور کردن کیک ها، هیچ حد و مرزی وجود ندارد و با اندکی علاقه و خلاقیت، می توان دست به پخت کیک های خارق العاده زد.مینی کیک ها از آن دسته کیک های فوق العاده محبوب هستند که علی رغم اندازه کوچک، از جذابیت بصری بالایی برخوردار هستند و چون از لحاظ هزینه، سرو و…. معقول تر هستند. پس بسیار مورد استقبال هستند و تنوع دیزاین در آنها نسبت به کیک های بزرگ واقعا بالاتر است وبرای دیزاین آنها هیچ محدودیتی نیست و با افزودن کمی سلیقه و ذوق می توان دست به پخت کیکی بی نظیر زد. ممنون که با الو کیک همراه بودید.

نظر خود را بنویسید...