مینی کیک رنگی
351
۱ سال پیش
0

مینی کیک رنگی

مینی کیک رنگی یک کیک خوشمزه با ظاهری زیبا بوده که با بهترین متریال آماده شده است. این کیک در طرح و رنگ های متنوعی آماده می شود و شما می توانید از آن برای مناسبت های مختلف استفاده کنید. مینی کیک رنگین کمانی دارای ابعاد کوچکی بوده و قطر و ارتفاع آن بیشتر ۱۰ سانت است. بافت این کیک نرم بوده و در آن المان های مختلفی به کار رفته است. مینی کیک طبق سفارش مشتری تهیه می شود و مشاورین و طراحان سایت الو کیک سعی می کنند تا طرح اصلی به خوبی روی کیک پیاده شود. در این مقاله شما را با انواع مینی کیک طوسی، مینی کیک بنفش، مینی کیک زرد و … در سایت الو کیک آشنا می کنیم.

مینی_کیک_مردانه

مینی_کیک_مردانه

مینی کیک مشکی

مینی کیک مشکی به صورت کاملا خاص و به کمک رنگ خوراکی یا قهوه و کاکائو تهیه می شود. گاهی به صورت یکرنگ است اما در برخی مواقع مطابق با سلیقه مشتری و مینی کیک مشکی طلایی هم می شود. این محصول به صورت کاملا بهداشتی و با بهترین متریال آماده می شود و امکان ارسال آن به اقصی نقاط کشور وجود دارد‌. مینی کیک رنگی کاملا متنوع بوده و سایت الو کیک با این تنوع زیاد توانسته مشتری های زیادی را جذب کند. مینی کیک مشکی صورتی بیشتر مورد توجه خانم ها قرار می گیرد.

در سایت الو کیک شما شاهد مینی کیک رنگی هستید که هر کدام طرح و رنگ خاصی دارند و بیشتر آنها با رنگ مشکی زیرسازی شده اند. عطر و طعم خوب در کنار ظاهر زیبا باعث شده تا همه از این مدل کیک استقبال کنند. طراحان برای دیزاین این کیک از رنگ های روشن هم استفاده می کنند تا کیک جلوه بهتری داشته باشد. این کیک ها بیشتر به صورت گرد تهیه می شوند و سایز کوچکتری هم نسبت به کیک های بزرگتر دارند. شما می توانید با انتخاب این مینی کیک برای مناسبت ها دوستان خود را سورپرایز کنید.

مینی کیک قرمز

مینی کیک قرمز دخترانه بیشتر به صورت سفارشی تهیه می شود و طراح سعی می کند تا یک دیزاین شیک و بروز را روی آن پیاده کند‌. زیرسازی این کیک به صورت کاملا یکدست قرمز بوده و روی آن تزیینات متنوعی به رنگ سفید و مشکی و‌… دیده می شود. مینی کیک رنگی به دلیل ظاهر زیبایی که دارد پر طرفدار تر است به همین دلیل میزان سفارش آن هم بیشتر می باشد. این کیک کوچک در کمترین زمان آماده می شود و مشتری می تواند سفارش خود را به صورت حضوری یا آنلاین انجام دهد.

چون این کار در برخی مواقع به صورت کاملا سفارشی انجام می شود طراح وظیفه دارد تا طرح و رنگی که مشتری سفارش داده را روی مینی کیک پیاده کند. شما رنگ قرمز را در بافت اصلی این کیک به خوبی مشاهده می کنید. ترد و نرم بودن مهمترین ویژگی این کیک است چون در سایت الو کیک همیشه بهترین متریال استفاده می شود. شما با این مینی کیک قرمز می توانید یک جشن کوچک برگزار کنید.

مینی کیک طلایی

مینی کیک طلایی جز کیک های خاصی بوده که بهترین طرح و رنگ را دارد و شما یک دیزاین فوق العاده را روی آن مشاهده می کنید. در این مینی کیک رنگی شما شاهد المان های طلایی چون قلب و پروانه و… هستید که طبق سفارش مشتری چیده شده اند. رنگ طلایی در واقع ساختار اصلی این کیک است که در نگاه اول بیننده را جذب خود می کند. سایت الو کیک با آماده کردن این مینی کیک طلایی مطابق با سلیقه مشتری توانسته به خوبی نیاز او را پاسخ دهد.

شکل این کیک بیشتر به صورت گرد است که دور آن به خوبی خامه کشی شده است و با فوندانت تزیینات مورد نیاز روی آن شکل گرفته است. در کنار این ظاهر شیک و زیبا عطر و طعم این کیک هم عالی بوده و بافتی کاملا ترد و نرم دارد. کار طراحی روی این مینی کیک رنگی کاملا ظریف و با دقت بوده چون حساسیت کار زیاد است. طراح برای انجام کار بیشتر از رنگ طلایی استفاده می کند چون به سلیقه و نیاز مشتری نزدیک تر است.

مینی کیک صورتی

مینی کیک صورتی دخترانه در سایت الو کیک موجود می باشد که با بهترین متریال تولید شده و طراحان سایت روی این مینی کیک دخترانه صورتی به صورت کاملا ظریف کار کرده اند. این کیک کوچک و جذاب برای انواع مناسبت ها مناسب بوده و شما می توانید برای سوپرایز کردن دوستان از آن استفاده کنید. این مینی کیک رنگی در مدت زمان کمی آماده می شود؛ بنابراین اگر شما آن را به صورت فوری سفارش داده اید می تواند سریعا تحویل بگیرید.

در زیرسازی و خامه کشی و حتی تزیینات شما بیشتر رنگ صورتی را مشاهده می کنید که یک رنگ دخترانه است؛ به همین دلیل طرفداران خاص خود را دارد. طراح برای دیزاین این مینی کیک صورتی بیشتر از المان های دخترانه چون قلب و پروانه و… بهره برده است؛ به همین دلیل کار کاملا جذاب است. در کنار این ظاهر زیبا عطر و طعم کیک هم عالی بوده و می تواند رضایت مشتری را به همراه داشته باشد. به همین دلیل تمام سفارشات سایت الو کیک مشتریان خاص خود را دارند.

مینی کیک سفید

سایت الو کیک برای تهیه مینی کیک سفید همیشه از مواد اولیه درجه یک استفاده می کند. این کیک بیشتر به صورت لایه ای با موز و گردو تهیه می شود. برای تزئین این مینی کیک رنگی طراح ایده های مختلفی را بکار می گیرد و سعی می‌کند تا با خلاقیت خود یک مینی کیک سفید مشکی که تزیینات رنگی و خاصی هم دارد ارائه دهد. چون سایر این کیک کوچک است بیشتر به صورت آماده در سایت الو کیک موجود می باشد و شما می توانید با مشاهده تصویر این مینی کیک آن را سفارش دهید.

اما بعضی مشتری ها دوست دارند تا مینی کیک سفید را با سلیقه خود سفارش دهند. در این شرایط طراح نظر مشتری را ثبت کرده و بر اساس آن کار دیزاین را انجام می شود. سایت الو کیک برای بالا بردن کیفیت کیک ها همیشه از مواد اولیه درجه یک و تازه استفاده می کند؛ به همین دلیل بافت مینی کیک نرم و ترد است و ماندگاری خوبی هم دارد. تزیینات این مینی کیک رنگی بیشتر به صورت رنگی است؛ از این رو شما یک ترکیب رنگ شیک و بروز را روی این کیک مشاهده می کنید.

کیک_ولنتاین_عاشقانه

کیک_ولنتاین_عاشقانه

مینی کیک دو رنگ

مینی کیک دو رنگ همیشه بیشترین حجم سفارش را دارد چون مشتری ها به ترکیب رنگ این کیک علاقه زیادی دارند. مینی کیک قرمز مشکی، مینی کیک زرد و مشکی، مینی کیک زرد و سفید به دلیل دو رنگی بودن بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است. استفاده از رنگ های تیره و روشن در تهیه و دیزاین این کیک باعث شده تا جلوه فوق العاده ای داشته باشد. انتخاب رنگ بیشتر بر عهده مشتری است و می تواند متناسب با سلیقه خود رنگ ترکیبی این مینی کیک رنگی را انتخاب کند.

طراح سایت الو کیک در تهیه مینی کیک نارنجی رنگ های دیگری هم استفاده می کند تا کار ساده و یکنواخت نباشد. استفاده از رنگ هایی چون مشکی و طلایی در مینی کیک نقره ای باعث شده تا شما یک مینی کیک دو رنگ و جذاب داشته باشید. رنگ ها بیشتر در قسمت دیزاین به کار گرفته می شوند چون بخش زیرسازی و خامه کشی اصولا یک رنگ است. دو رنگی بودن این مینی کیک در واقع یک مزیت مهم برای استقبال بیشتری مشتری ها است.

مینی کیک آبی

مینی کیک آبی هم در سایت الو کیک موجود می باشد و شما دسترسی آسانی به آن خواهید داشت. کیفیت این مینی کیک تضمین شده است و شما می توانید آن را به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش دهید. مینی کیک بنفش دخترانه هم به عنوان یک مینی کیک رنگی توانسته طرفداران زیادی را به خود جذب کند. عطر و طعم این مینی کیک متناسب با ذائقه مشتری ها بوده و از نظر ظاهری ظرافت خاصی دارد.

استفاده از رنگ آبی تیره و روشن در دیزاین این کیک باعث شده تا علاقه مندان به رنگ آبی بتوانند به راحتی آن را سفارش دهند. رنگ خوراکی به همراه خامه و فوندانت در ساختار اصلی این کیک به کار رفته به همین دلیل مصرف آن هیچ مانعی ندارد. می توانید از این مینی کیک کوچک برای مناسبت های خاص و سورپرایز کردن افراد استفاده کنید. سایت الو کیک همیشه در دسترس شما است تا جدید ترین مدل مینی کیک متناسب با سلیقه شما را ارائه دهد‌.

سخن پایانی

با توجه به مطالب بالا به این نتیجه می رسیم که سایت الو کیک دارای مینی کیک های رنگی و متنوعی است که می تواند تمام سلیقه ها را به خوبی پوشش دهد. کیک های این مجموعه از نظر سطح کیفی عالی هستند و در دیزاین انها طراحان بهترین ایده ها را پیاده می کنند. استفاده از رنگ های تیره و روشن کنار هم خلاقیت طراح را نشان می دهد و باعث شده تا کیک بهترین جلوه را داشته باشد و بتواند نظر مشتری را به خوبی جلب کند.

نظر خود را بنویسید...