مینی کیک روز پدر
229
۱ سال پیش
0

مینی کیک روز پدر

مینی کیک روز پدر یکی از جذاب‌ ترین محصولات مجموعه الو کیک محسوب می شود که تنوع بسیار زیادی دارد. با توجه به ظاهر زیبای آن ها مورد توجه بسیاری از عموم قرار گرفتند‌. اگر قصد خرید کیک روز مرد دارید در ادامه همراه ما باشید.

عکس کیک روز پدر کوچک

امروزه مینی کیک به‌ خاطر ظاهر جذاب و بامزه‌ ای که دارند، بسیار مورد توجه قرار می گیرند. کیک روز پدر کوچک نیز در دسته مینی کیک‌ ها قرار می گیرد که با طرح‌ های بسیار خاص و منحصر به‌ فرد می‌ تواند نظر پدران را جلب نماید. توجه داشته باشید که این مینی کیک‌ ها مناسب برای ۳ الی ۴ نفر هستند؛ بنابراین در صورتی‌ که تعداد میهمان‌ های شما بیشتر از ۴ نفر است، توصیه می‌ کنیم از کیک‌ های بزرگ‌ تر استفاده کنید. شما می‌ توانید عکس کیک روز پدر کوچک را در سایت الو کیک مشاهده نمایید.

کیک_تولد_مردانه

کیک_تولد_مردانه

مینی کیک روز مرد

مینی کیک روز پدر یا روز مرد از طراحی بسیار ویژه ای برخوردار است. مینی کیک روز مرد نیز می تواند مانند کیک‌ های معمولی المان‌ های مختلف روز مرد را در برگیرد. توصیه می‌ کنیم زوج‌ های جوانی که قرار است یک جشن دو نفره به مناسبت روز مرد داشته باشند، از این مینی کیک‌ های جذاب با تم های مردانه استفاده کنند.

مدل کاپ کیک روز مرد

احتمالاً همگی تا حدودی با طرح‌ های جذاب کاپ کیک آشنا هستید اما در این بخش ما به‌ طور مختصر کاپ کیک را به شما معرفی می‌ کنیم. کیک فنجانی یا همان کاپ کیک نوعی کیک کوچک تک‌ نفره است که با استفاده از قالب‌ های فویلی یا کاغذی (مشابه فنجان) پخته می‌ شوند. حتی برای تهیه کاپ کیک می‌ توان از خود فنجان نیز استفاده کرد. معمولاً روی کاپ کیک‌ ها را با خامه یا آیسینگ تزیین می‌ کنند. کاپ کیک‌ ها نیز مانند مینی کیک قابل تزیین با طرح‌ های کوچک و فانتزی هستند؛ بنابراین می‌ توان کاپ کیک‌ ها را برای مناسبت‌ های مختلف با موضوع‌ های گوناگون تزیین کرد. روز مرد نیز از این قاعده مستثنی نبوده و تنها با اضافه کردن چندین المان کوچک اما جذاب انواع کیک روز پدر آماده می شوند.

نکاتی که باید پیش از خرید کاپ کیک روز مرد بدانید.

کیک_تولد_مردانه

کیک_تولد_مردانه

 پیش‌ از خرید کاپ کیک روز مرد لازم است چند نکته را یادآور شویم:

با توجه به این‌ که کاپ کیک‌ ها مناسب برای یک نفر هستند؛ بنابراین شما باید به تعداد میهمان‌ های خود و نفراتی که در جشن حضور دارند ثبت سفارش نمایید.

شما در هنگام سفارش کاپ کیک می‌ توانید موادی که قرار است برای تزیین آن استفاده شود را انتخاب نمایید. مثلاً بخش برخی افراد علاقه دارند روی کاپ کیک با خامه تزیین شود. پس باید این نکته را در هنگام سفارش ذکر کنند.

معمولاً کاپ کیک‌ ها را بیش‌ از یک عدد سفارش می‌ دهند. به‌ همین خاطر ما پیشنهاد می‌ کنیم روی هر کدام از آن‌ ها یک نماد قرار گیرد. مثلاً روی یکی از کاپ کیک‌ ها علامت پلی‌ استیشن باشد، روی دیگری علامت تیم فوتبال محبوب و همین‌ طور باقی کاپ کیک‌ ها مطابق با علایق آقایان تکمیل شود. این کار موجب افزایش جذابیت کاپ کیک‌ ها می‌ شود.

سفارش کیک کوچولو روز پدر

برای سفارش کیک کوچولو روز پدر ۱۴۰۱ لازم است ابتدا در بخش مینی کیک روز پدر سایت الو کیک انواع مدل‌ های آن‌ ها را مشاهده نمایید. پس‌ از آن‌ که انتخاب خود را انجام دادید، باید مراحل سفارش را تکمیل کنید. در هنگام سفارش از شما در مورد نوع مواد میانی، طعم اسفنج و متن روی کیک سوال می‌ شود که شما می‌ توانید بسته به سلیقه خود این بخش‌ ها را تکمیل نمایید. پس از پایان این مراحل هزینه نهایی مشخص می‌ شود و به‌ صورت اینترنتی قابل پرداخت است.

سخن پایانی

ما سعی کردیم در مطالب فوق آنچه لازم است برای خرید مینی کیک روز پدر بدانید را بررسی کنیم. چنانچه قصد سفارش مینی کیک یا کاپ کیک برای روز مرد دارید، می‌ توانید به سایت الو کیک مراجعه کرده و انواع آن‌ ها را مشاهده نمایید. حتی اگر ساکن تهران نیستید، می‌ توانید به‌ صورت اینترنتی مینی کیک مورد نظر خود را سفارش دهید و برای سوپرایز کردن پدر خود آن را به آدرس مربوطه ارسال نمایید.

نظر خود را بنویسید...