جعبه مینی کیک
415
۱ سال پیش
0

جعبه مینی کیک

جعبه مینی کیک در طرح‌ ها و مدل‌ های مختلفی ساخته می‌ شود تا بتواند به‌ خوبی اطراف مینی کیک را پوشش دهد و از آن محافظت نماید. اکثر جعبه‌ های مینی کیک به شکل مکعب هستند که بخشی از روی آن ها با تلق پوشیده شده و از بیرون داخل جعبه به‌ خوبی مشخص است. اگر علاقه دارید در مورد ظرف و جعبه مینی کیک اطلاعات مفیدی کسب کنید در ادامه همراه ما باشید.

انواع جعبه مینی کیک

جعبه‌ های مینی کیک دارای تنوع بسیار زیادی در رنگ و طرح هستند. برخی از این جعبه‌ ها از جنس مقوا و برخی دیگر از طلق ساخته می‌ شوند. معمولاً جعبه مینی کیک طلقی بیشتر مورد توجه قرار می‌ گیرد؛ زیرا داخل جعبه کاملاً مشخص است و می‌ تواند مینی کیک جذاب را به نمایش بگذارد. اگر قرار است مینی کیک را برای سوپرایز تولد تهیه نمایید، بهتر است حتماً از جعبه‌ های طلقی استفاده کنید تا جلوه کار شما را چندین برابر کند.

ظرف مینی کیک

برای مینی کیک‌ ها ظرف‌ های خاصی در ابعاد و اندازه‌ های مشخص تهیه می‌ شود تا دقیقاً متناسب با سایز مینی کیک مدنظر شما باشد. شما می‌ توانید به‌ راحتی و بدون هیچ دردسری این کیک‌ ها را در قالب‌ هایی با ابعاد مختلف مثلاً قالب با قطر ۱۲ سانتی‌ متر و ارتفاع ۹ سانتی‌ متر تهیه کنید و یک مینی کیک بسیار زیبا و جذاب با کمترین دور ریز داشته باشید.

بهترین قالب مینی کیک

قالب‌ های مینی کیک با اجناس مختلفی از جمله فلزی، سیلیکونی، گالوانیزه و غیره ساخته می‌شوند. در میان موارد ذکر شده قالب‌ های گالوانیزه یکی از ارزان‌ ترین و بهترین قالب‌ ها برای تهیه مینی کیک به شمار می‌ رود و شما می‌ توانید برای پخت انواع شیرینی و کیک نیز از آن‌ ها استفاده کنید.

انواع قالب مینی کیک

همان‌ طور که گفته شد قالب‌ های مینی کیک از اجناس مختلفی ساخته می‌ شوند که در بخش قبلی آن‌ ها را ذکر کردیم. این قالب‌ ها دارای اشکال مختلفی هستند که شما می‌ توانید بسته به نیاز خود مناسب‌ ترین طرح را انتخاب کنید. لازم به ذکر است که قالب‌ های مینی کیک به‌ صورت سه طبقه نیز طراحی می‌ شوند که اگر فکر می‌ کنید یک طبقه نسبت‌ به تعداد میهمان‌ هایتان کم است، می‌ توانید از مدل‌ های سه طبقه استفاده کنید. قطعاً یک مینی کیک کوچک ولی سه‌ طبقه جذابیت خاصی خواهد داشت.

قیمت جعبه مینی کیک

معمولاً جعبه مینی کیک با توجه به ابعاد آن‌ ها تهیه می‌ شود. قاعدتاً هر چه ابعاد بزرگ‌ تری داشته باشند قیمت آن‌ ها نیز بیشتر خواهد بود. بنابراین اگر قصد خرید جعبه برای مینی کیک دارید، ابتدا سایز مینی کیک تهیه شده را در نظر بگیرید و سپس برای خرید ظرف و جعبه اقدام نمایید.

چرا مینی کیک بخریم؟

همان‌ طور که می‌ دانید مینی کیک‌ ها به‌ خاطر ابعاد خاصی که دارند، مناسب برای جشن‌ های کوچک ۳ الی ۴ نفر خواهند بود؛ بنابراین اگر تعداد میهمان‌ های شما نهایتاً چهار نفر است، مینی کیک می‌ تواند یک گزینه بسیار مناسب به شمار آید؛ همچنین مینی کیک‌ ها مانند کیک‌ های معمولی با استفاده از فوندانت و خامه طراحی می‌ شوند؛ بنابراین شما می‌ توانید یک کیک جذاب را در اندازه کوچک داشته باشید و این قطعاً جذابیت بسیار بیشتری خواهد داشت.

مینی_کیک_مردانه

مینی_کیک_مردانه

سفارش مینی کیک

مجموعه الو کیک مینی کیک‌ های بسیار جذابی با طعم‌ های مختلف طراحی کرده‌ است که شما می‌ توانید آن‌ ها را در سایت مشاهده نمایید و مطابق با سلیقه خود مناسب‌ ترین طرح را انتخاب کنید. در ثبت سفارش مینی کیک لازم است بخش‌ های مختلفی مربوط به طعم اسفنج و مواد میانی را با توجه به سلیقه خود انتخاب کنید و سپس در بخش “متن روی کیک” پیام تبریک خود را درج نمایید. پس‌ از گذراندن این مراحل لازم است به‌ صورت اینترنتی هزینه را پرداخت کرده و در موعد مقرر سفارش را درب منزل تحویل بگیرید.

سخن پایانی

ما سعی کردیم هر آنچه لازم است پیش‌ از خرید ظرف و جعبه مینی کیک بدانید را در مطالب فوق بررسی کنیم تا شما با اطلاعات بیشتری نسبت‌ به خرید اقدام نمایید. اگر در این زمینه نیاز به کسب اطلاعات بیشتر دارید، می‌ توانید با کارشناسان مجموعه الو کیک در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند.

نظر خود را بنویسید...