چند مدل کیک برای روز پدر
215
۱ سال پیش
0

چند مدل کیک برای روز پدر

چند مدل کیک برای روز پدر را در ادامه معرفی می‌ کنیم تا شما بتوانید در این روز پدر و همسر خود را سوپرایز کنید و از زحمات او به این طریق قدردانی نمایید. اگر علاقه دارید با نمونه‌ های زیبا از تزیینات کیک روز پدر آشنا شوید حتماً در ادامه همراه ما باشید.

ایده کیک روز مرد

با این‌ که روز مرد تنها روزی نیست که به واسطه آن بتوان از زحمات مردان و پدران قدردانی کرد؛ اما بهتر است این روز را که به نام روز مرد نام گرفته است، جشن گرفت و با هدایا و تزیینات ویژه آقایان را سوپرایز و خوشحال کنید. یکی از جذاب‌ ترین کارهایی که می‌ توان برای این جشن‌ ها انجام داد، استفاده از ایده‌ های کیک روز پدر است.

کیک_روز_مرد

طرح کیک روز مرد

برای روز مرد کیک‌ ها با طراحی‌ های متفاوت و جذابی ارائه می‌ شوند. برخی از این کیک‌ ها متناسب با شغل و وسایل مورد علاقه آقایان هستند که تقریباً بیشترین طرفداران را دارند. در ادامه ما چند مدل کیک برای روز پدر معرفی می‌ کنیم تا شما بتوانید از آن‌ ها ایده بگیرید.

عکس کیک جوراب برای روز مرد

طرح جوراب یکی از مدل های کیک روز مرد خنده‌ دار است که بیشتر جنبه طنز دارد. قطعاً وجود چنین کیکی در جشن روز مرد می‌ تواند خنده را به لب تمام میهمانان بیاورد و لحظات شادی را برای شما رقم بزند.

عکس کیک روز مرد مبارک

در کنار تمام کیک‌ های جذاب فانتزی با طرح‌ های بسیار خاص هنوز هم مدل‌ های ساده جذابیت خود را دارند. یک کیک ساده با پیام تبریک روز مرد مبارک نیز می‌ تواند برای آقایان بسیار خوشحال‌ کننده و هیجان‌ انگیز باشد‌.

عکس کیک روز پدر مبارک

همان‌ طور که در بخش قبلی ذکر شد نمی‌ توان جذابیت یک کیک ساده با پیام “روز پدر مبارک” چشم پوشی کرد. شما می‌ توانید برای تبریک روز پدر به خصوص اگر در شهرهای دیگری ساکن هستید، یک کیک ساده سفارش دهید و پیام خود را به این شکل به پدر عزیزتان منتقل کنید.

عکس کیک روز پدر سبیل

یکی از طرح‌ های مناسبتی که بسیار رایج است و در اکثر قنادی ها مشاهده کردید، کیک سبیل روز مرد است. از قدیم‌ الایام تا به حال سبیل نمادی از مردان است؛ بنابراین می‌ تواند یک گزینه جذاب و بامزه برای تبریک روز مرد باشد.

کیک روز پدر پیراهن

چند مدل کیک برای روز پدر هستند که تقریباً نسبت‌ به سایر طرح‌ ها طرفداران بیشتری دارند و با توجه به میزان تقاضا تنوع این مدل کیک‌ ها نیز افزایش یافته است. کیک روز پدر پیراهن در این دسته از مدل‌ ها قرار می‌ گیرد که تنوع بسیار زیادی دارد. در این مدل کیک پیراهن‌ های گوناگون با رنگ‌ های متفاوت طراحی می‌ شوند.

نمونه کیک برای روز پدر

در سایت الو کیک می‌ توانید مدل‌ های مختلف کیک روز پدر را مشاهده نمایید. این کیک‌ ها براساس سلایق مختلف طراحی‌ شدند. برخی از آن‌ ها نظیر کیک مردانه کت رئیس و کیک کیسه دلار آبی نسبت‌ به مشاغل گوناگون طراحی می شوند. اما برخی از آن‌ ها نیز مانند کیک پدر و فرزند به‌ صورت نمادی از یک پدر مهربان تهیه شدند.

کیک-روز-پدر

کیک روز مرد قلب

بهترین گزینه برای زوج‌ های جوان که سال‌ های ابتدایی زندگی خود را می‌ گذرانند، کیک روز مرد به شکل قلب است که می‌ تواند نمادی از عشق و قدردانی باشد.

کیک روز مرد عاشقانه

در بخش کیک‌ های مناسبتی و مردانه الو کیک می‌ توانید به صورت اشتراکی مدل کیک روز مرد و ولنتاین را مشاهده نمایید و از میان تنوع بسیار بالای این کیک ها یکی را انتخاب کرده و ثبت سفارش نمایید.

کیک روز مرد طنز

چند مدل کیک برای روز پدر هستند که بیشتر جنبه فان و طنز دارند. این کیک‌ ها به‌ راحتی می‌ توانند آقایان را سوپرایز و خوشحال کنند. بنابراین اگر قصد دارید جشن خود را بسیار هیجان‌ انگیز کنید، توصیه می‌ کنیم این مدل کیک ها را تهیه کنید که یکی از انواع آن طرح جوراب است.

کیک روز پدر قرمز

از نظر روانشناسی رنگ قرمز نمادی از شادی، شور، عشق و حساسیت است. بنابراین اگر می‌ خواهید انرژی مثبت و محبت خود را به پدرتان منتقل کنید، بهترین گزینه انتخاب کیک روز مرد قرمز است.

مدل کیک روز پدر فوت شده

برخی کیک ها با رنگ های تیره یا چاپ عکس برای کسانی که پدران عزیزشان آسمانی شدند مناسب است که در این روز بتوانند مراسم یادبودی برای پدر عزیزشان برگزار کنند.

کیک روز پدر شکلاتی

قطعاً هیچ‌ کس نمی‌ تواند از طعم بی‌ نظیر کیک شکلاتی بگذرد. برای روز پدر نیز کیک‌ های شکلاتی می‌ توانند گزینه بسیار مناسبی باشند؛ زیرا با اکثر سلیقه‌ ها متناسب هستند.

کیک روز پدر خنده دار

چند مدل کیک برای روز پدر طراحی شدند که بسیار بامزه و خنده‌ دار هستند. مثلاً یکی از این طرح‌ ها پدری کنترل به دست نشسته روی کاناپه جلوی تلویزیون است. این طرح هیجان‌ انگیز گزینه ایده‌ آلی برای سوپرایز کردن پدران و شاد کردن جشن است.

کیک روز پدر کشاورز

همان‌ طور که گفته شد یکی از جذاب‌ ترین کیک‌ ها برای روز پدر طرح‌ هایی هستند که متناسب با شغل آقایان تهیه می شوند. کیک روز پدر کشاورز گزینه مناسبی برای پدرانی که شغل آن‌ ها مرتبط با کشاورزی و مزرعه‌ داری است، محسوب می شود.

سخن پایانی

ما سعی کردیم در وبلاگ الو کیک چند مدل کیک برای روز پدر را معرفی کنیم تا شما بتوانید با دید بازتری برای خرید کیک اقدام نمایید. برای مشاهده طرح‌ های متنوع کیک روز مرد می‌ توانید به سایت الو کیک مراجعه نمایید.

نظر خود را بنویسید...