چند مدل مینی کیک
328
۱ سال پیش
0

چند مدل مینی کیک

برخی افراد ترجیح می‌ دهند تا پس از بررسی چند مدل مینی کیک، بهترین آن ها را برای سفارش یا خرید، انتخاب کنند. به دلیل استقبال بینظیر مردم از مینی کیک ها، مدل های مختلفی از آن ها تولید شده است. اگر به مینی کیک اسفنجی یا مینی کیک بی تی اس علاقه دارید، ادامه این مطلب را از دست ندهید؛ چرا که قصد داریم تا چند انواع مینی کیک را به شما معرفی کنیم.

چاپ عکس روی مینی کیک

به تازگی چاپ عکس روی مینی کیک مد شده است. افراد زیادی علاقه دارند تا روی مینی کیک گرد یا مینی کیک قلبی خود، عکس همسرشان را چاپ کنند. جالب است بدانید که از این روش می توان روی مینی کیک ردولوت، مینی کیک رفیق، مینی کیک طرح بی تی اس و مینی کیک فوتبالی نیز استفاده کرد. از میان چند مدل مینی کیک، بسیاری از مشتریان وب سایت الو کیک مینی کیک هایی با عکس چاپ شده روی آن ها را ترجیح می دهند.

مینی کیک قلب

مینی کیک قلب را می توان از محبوب ترین مدل های مینی کیک، خصوصاً در روزهای نزدیک به ولنتاین دانست. زوج های بسیاری علاقه دارند تا در روز عاشقان، با هدیه دادن این کیک، طرف مقابل خود را شاد کرده و خاطراتی زیبا رقم بزنند. تیم الو کیک از گل رز، آبنبات و خامه قرمز برای تزئین این نوع کیک استفاده می کنند. ما برای مناسبت هایی نظیر سالگرد ازدواج، ولنتاین یا سالگرد عقد، به شما مینی کیک گل رز، مینی کیک گلدان و مینی کیک لاو را پیشنهاد می کنیم.

کیک_تولد_زنانه

کیک_تولد_زنانه

مینی کیک گل

از میان چند مدل مینی کیک، مینی کیک های گل هم بسیار محبوب شده اند. کم تر کسی وجود دارد که از گل ها خوشش نیاید؛ به همین دلیل ترکیب مینی کیک و گل توانسته خیلی زود به محبوبیت زیادی دست یابد. به شما اطمینان می دهیم که با هدیه دادن مینی کیک گلدانی، به سادگی قلب طرف مقابلتان را به دست خواهید آورد. این نوع از کیک ها از زیبایی زیادی برخوردار بوده و می توان بدون هیچ مشکلی آن ها را در مناسبت های مختلف، استفاده کرد.

مینی کیک میقولی

مینی کیک میقولی را می توان مینی کیک با چاشنی طنز دانست. طراحی این کیک از میم معروف میقولی الهام گرفته شده و به همین دلیل، خیلی زود توانسته طرفداران زیادی را برای خود بدست آورد. به شما پیشنهاد می کنیم که از مینی کیک میقولی برای دورهمی های دوستانه استفاده کنید تا جوی شاد را ایجاد نمایید.

مینی کیک اسپرت

از میان چند مدل مینی کیک اسپرت، مینی کیک گیتار و مینی کیک لوازم آرایش، واضح است که پسرها کدام یک را ترجیح می دهند! اگر قصد دارید تا برای تولد پسرتان یک کیک سفارش دهید، ما به شما مینی کیک اسپرت را پیشنهاد می کنیم. به عنوان مثال یک مینی کیک با طرح توپ فوتبال به خوبی می تواند فرزند دلبنتان را خوش حال کند. اگر پسر شما به ورزش خاصی علاقه دارد، با خرید کیکی با طرح همان ورزش، شادی را به او هدیه کنید.

سخن پایانی

در این مطلب سعی شد تا اطلاعاتی در رابطه با چند مدل مینی کیک در اختیار شما قرار بگیرد. برای سفارش انواع کیک می توانید به وب سایت الو کیک مراجعه کنید. پس از آماده شدن سفارش، در صورت تمایل شما، تیم الو کیک، آن را درب منزل تان در شهر تهران، تحویل خواهند داد. اگر پیش از این ها تجربه سفارش مینی کیک از این وب سایت را دارید، حتماً نظرات خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نظر خود را بنویسید...