تزیین کیک تولد شیک و زیبا
137
۱۲ ماه پیش
0

تزیین کیک تولد شیک و زیبا

تزیین کیک تولد شیک و زیبا

تزیین کیک تولد با روش های خاصی انجام شده که در هر روشی از موادی بدین جهت استفاده می شود. در اینجا به آموزش تزیین کیک تولد می پردازیم.

ایده ­های جالب و دیدنی برای تزیین کیک تولد

همان­طور که می­دانید، از کارهای مهم در انتخاب یک کیک زیبا و خوشمزه، تزیینات روی آن است. بنابراین ما سعی کردیم در این متن، با ارائه ایده­هایی جذاب برای تزیین کیک تولد، به شما در این کار کمک کنیم.

تزیین کیک تولد خانگی با میوه های فصلی

در بین چند ایده برای تزیین کیک تولد تزیین با میوه های تازه طراوتی خاصی به کیک شما می دهد. این میوه ها به شکل خرد شده در میانه کیک، لایه رویی و تزییناتش به کار می روند. این میوه ها شامل توت فرنگی، موز، تمشک، آلبالو، گیلاس، پای میوه و غیره می باشند.

تزیین کیک با مارشمالو

مارشمالو را ذوب نموده و بر روی کیک می ریزند. این ترکیب در سوپرمارکت ها موجود می باشد.

تزیین کیک با کره

این کره با چند قطره شیر، عصاره طعم دار، شکر مایع و کره درست می شود. این ترکیب با رنگ های مختلف موجود می باشد. در صورتی که حالت شلی دارد باید با افزودن شکر یا قرار دادن در یخچال آن را سفت کرد.

تزیین کیک با آجیل

با انواع آجیل می توانید روی کیک را بپوشانید و یا به شکل پراکنده آن را بر روی دسر بریزید. آجیل باید متناسب با نوع کیک در آن بکار رود. مثلا در کیک هویج از گردو و در کیک کره بادام زمینی از بادام زمینی و در کیک شکلاتی از اسمارتیز استفاده می شود.

تزیین با کرم رنگ و تزیینات خریداری شده

کرم را باید در یخچال نگهداری کنید تا تازه بماند. اسمارتیز چند رنگ و دیگر ابزارها برای تزیینات ارائه می شوند.

کارامل برای تزیین کیک

کارامل را می توانید به پنیر خامه ای استفاده کنید یا بر روی کیک بریزید.

شکلات برای تزیین کیک

شکلات را می توانید به خامه اضافه کنید یا خود پودر کاکائو را می توانید در کیک استفاده کنید. لازم نیست از آن در کیک شکلاتی استفاده کنید بلکه در تمام کیک ها قابلیت استفاده را دارد. شکلات سفید نیز زودتر از شکلات تیره ذوب می شود.

تزیین با شیرینی

از انواع شیرینی مانند شیرینی بادامی یا ماکارون می توان در تزیین کیک استفاده نمود.

تزیین کیک با مرنگ

جهت تزیین با مرنگ می بایست چند مرنگ نرم را با شکر و سفیده تخم مرغ خوب هم بزنید و آن را بر روی کیک استفاده کنید.

رویال آیسینگ برای تزیین کیک

آیسینگ با پودر شکر و پودر سفیده تخم مرغ درست می شود و این ترکیب در صورتی که در معرض هوا قرار گیرد زود خشک خواهد شد. اگر داخل یخچال نگهداری شود نیز ماندگاری خواهد داشت. از این ماده جهت ایجاد مرزبندی کیک، طرح های کناره دار و ایجاد منحنی بکار می رود.

مارزیپان برای تزیین کیک

مارزیپان همان خمیر بادام سفت بوده که با گلاب ترکیب شده و با آن کیک را تزیین می کنند.

خمیر آدامسی برای تزیین کیک

از خمیرهای خوراکی بوده که در معرض هوا خشک می شود. جنس شکننده ای داشته و با افزودن به خمیر فوندانت حالت کشداری ایجاد می کند.

جوهر خوراکی برای تزیین کیک

با این جوهر خمیر فوندانت یا خامه را رنگ داده و در تزیین کیک استفاده می کنند.

کاغذ برنج در تزیین کیک

جنس کاغذ برنج از رنگ های خوراکی، شکر و نشاسته است که متن ها را بر روی آن نوشته و در کیک استفاده می کنند.

جشن سالروز تولد برای همه افراد، فرقی نمی­کند که مرد، زن، دختر، پسر، کودک باشد، یکی از مهم­ترین روز­های زندگی به حساب می­­آید، ولی این روز زیبا فقط با یک وسیله تبدیل به یک روز به یادماندنی و یک جشن فوق العاده می­شود، آن­هم کیک تولد است. اصلا جشن تولد بدون این کیک هیچ لطفی ندارد و اگه این کیک خوشمزه نبود کسی روز تولدش را جشن نمی­گرفت. نظر شما در این مورد چیست؟ آیا حاضر هستید بدون کیک تولد، روز تولد خود را جشن بگیرید؟ آیا ایده­ای برای تزیین روی کیک تولد دارید؟

تزیین کیک تولد با شکلات

شکلات یک دسر بسیار خوشمزه است، که تقریبا کم­تر کسی پیدا می­شود که به آن علاقه نداشته باشد، پس ایده تزیین کیک تولد با این دسر عامه پسند و خوشمزه، بسیار جالب بوده و یقینا مورد استقبال مهمانان قرار می­گیرد. شما می­توانید با روکش گاناش، تزییناتی از شکلات و چیپس شکلاتی، یک کیک تولد خوشمزه با طعمی دلچسب و بسیار زیبا سفارش دهید.

کیک تولد با تزیینات میوه و مارمالاد میوه

عده­ای از افراد هستند که به دلایل مختلفی، مانند داشتن رژیم یا حساسیت و هر دلیل دیگری به شکلات علاقه زیادی ندارند، برای این افراد، ایده تزیین کیک تولد با مارمالاد و میوه بسیار مناسب و عالی است. این نوع تزیین با میوه­هایی مانند: موز، سیب، بلوبری، انبه، گیلاس، آلبالو، توت­فرنگی هم باعث تنوع رنگ و زیبایی روی کیک می­شود، هم عطر و طعم خوشمزه­ای به آن می­دهد.

کیک تولد بسیار شیک و خوشمزه نارگیلی

میوه نارگیل به خاطر عطر و مزه فوق ­العاده­ای که دارد، بیشتر افراد آن را دوست دارند. به همین دلیل ایده تزیین کیک تولد با نارگیل، می­تواند انتخاب بسیار زیبا و خوشمزه­ای باشد. ­می­توانید برای انتخاب طعم کیک تولد نیز از طعم نارگیل همراه با شکلات، لیمو و وانیل استفاده کنید.

تزیین کیک تولد با فوندانت

همه ما به تزیینات روی کیک بسیار علاقه نشان می­دهیم، بخصوص اگر این تزیینات شبیه اشکالی باشد که ما دوست داریم. با کمک خمیر فوندانت، به راحتی می­توان شکل­های گوناگونی را طراحی کرد و به آن فرم داد و کیک تولد را با استفاده از آن تزیین کرد. مثلا ایده شکوفه­های گل از جنس فوندانت، بسیار جذاب و زیبا برای تزیین روی کیک تولد می­تواند، باشد.

پیام یا نوشته بر روی کیک

برای اینکه احساس خود را به طرف مقابل خود نشان دهید می توانید پیامی را به صورت نوشته بر روی کیک داشته باشید. برای نوشتن نیز می توانید از مایه کیک، قلم های خوراکی یا تمبرهای مخصوص استفاده کنید.

 

نظر خود را بنویسید...