جدید ترین مدل مینی کیک
2504
۱ سال پیش
0

جدید ترین مدل مینی کیک

مینی کیک ها از انواع شیرینی های خوشمزه و محبوبی هستند که در سال های اخیر جای خود را میان قنادی ها پیدا کرده اند. این کیک ها اغلب برای جشن ها و مناسبت های خاص و با تعداد نفرات کم تهیه می شوند. مینی کیک ها در واقع همان نسخه کوچک تر از کیک های معمولی هستند که در انواع شکل و رنگ و برای انواع مراسمات می توانید سفارش بدهید. در این مطلب از الو کیک با ما همراه باشید تا با جدید ترین مدل مینی کیک آشنا شوید.

مینی کیک جذاب دخترانه

شاید به‌ نظر شما، مینی کیک فانتزی بچه گانه, دخترانه و پسرانه نداشته باشد. شاید این نظریه از نظر ترکیبات مواد اولیه درست باشد. اما باید بدانید که مینی کیک دخترانه، معمولا استایل، دیزاین و رنگ و لعاب خاصی دارد. شخصیت‌ های کارتونی مورد علاقه دختر خانم‌ ها با رنگ‌ های مورد علاقه‌ آن ها و… از جمله اصلی‌ ترین پارامتر هایی هستند که طرح جدید ترین مدل مینی کیک دخترانه شیک را مشخص می‌ کنند.

کیک_تولد_زنانه

کیک_تولد_زنانه

معمولا مینی کیک دخترانه جدید با رنگ های قرمز، صورتی، آبی پاستلی و سبز روشن، از رایج‌ ترین رنگ‌ های انتخابی برای مبنی کیک دخترانه ساده هستند. اما اگر به دنبال یک مینی کیک لاکچری دخترانه برای دختران جوان هستید، این مدل مینی کیک ها معمولا با خمیر فوندانت ساخته می‌ شوند و اکسسوری‌ هایی همچون لوازم آرایش، اکسسوری و دیگر لوازم مورد علاقه دختر خانم‌ ها را در یک مینی کیک ایجاد می‌ کنند. اگر عکس مینی کیک دخترانه و پسرانه را دیده باشید، ابزار، لپ تاپ، ماشین و بسیاری از لوازم دخترانه و پسرانه را می توان با فوندانت روی کیک‌ ها ایجاد کرد.

(برای دیدن انواع مدل مینی کیک کلیک کنید.)

جدید ترین مدل مینی کیک پسرانه

مینی کیک پسرانه همچون مینی کیک های دخترانه باید دارای یک المان پسرانه منحصر به فرد و جذاب و به گونه ای باشد که جذابیت آن چشمان عزیزان را به کیکیشان خیره کند. شخصیت درون گرای اکثر پسرها سبب شده است تا افراد در انتخاب یک مینی کیک پسرانه شیک دچار دغدغه و سردرگمی شوند. شما می توانید با توجه به علاقه خود پسر، اسباب بازی های او، تم تولد، سن پسر و… و همچنین مشاهده عکس جدید ترین مدل مینی کیک پسرانه در سایت الو کیک بهترین و زیبا ترین مینی کیک پسرانه جدید را انتخاب کرده و سفارش دهید. دیزاین این مینی کیک ها بسیار متنوع است و دست شما را برای انتخاب کاملا باز می گذارد. به عنوان مثال این کیک ها با رویه فوندانت، خامه، شکلات و… و مواد میانی مختلف قابل سفارشی هستند‌.

جدید ترین مدل مینی کیک ساده

مینی کیک طوسی، مینی کیک صورتی، مینی کیک ولنتاین قلب طلایی، مینی کیک قرمز، مینی کیک توپک نقره‌ای و… برخی از جدید ترین مدل مینی کیک های ساده اما جذاب الو کیک هستند. این مینی کیک های ساده طرفداران بسیاری دارند و در عین سادگی بسیار شکیل به نظر می رسند. پس اگر به دنبال مینی کیک ساده هستید، این مینی کیک ها می توانند گزینه مناسبی برای شما باشند. علاوه بر این امروزه مینی کیک هایی با طراحی ساده، رویه خامه یا شکلات، تزیین با گل و… جزو پر طرفدارترین و جدید ترین مینی کیک ها به شمار می روند.

مینی کیک_دخترانه_تولد

مینی کیک_دخترانه_تولد

مینی کیک عاشقانه

انتخاب یک مدل مینی کیک عاشقانه برای جمع دو نفره شما یا یک دورهمی دوستانه و خانوادگی می تواند رنگ و لعاب و شیرینی خاصی به مراسم شما بدهد‌. مناسبت هایی همچون ولنتاین، سالگرد ازدواج، نامزدی و… تاثیر زیادی در دیزاین این مینی کیک ها دارد. در الو کیک، مینی کیک های متنوعی همچون مینی کیک عاشقانه ۴، مینی کیک عاشقانه ۳، مینی کیک قلب، مینی کیک عاشقانه ۲، مینی کیک طرح قلب، مینی کیک صورتی، مینی کیک ضربان قلب، مینی کیک تدی زمستونی و… هستند که می‌ توانید برای دورهمی ۲ یا چند نفره خود انتخاب کرده و سفارش دهید.

طراحی جدید ترین مدل مینی کیک های عاشقانه به صورتی است که می‌توان از آن‌ها برای سایر مناسبت ‌های عاشقانه مانند: سالگرد، ماهگرد و… نیز استفاده کرد. اما عموما استفاده از این مدل مینی کیک خفن برای روز ولنتاین طرفدار بیشتری دارد؛ از این رو الو کیک مینی کیک هایی را همچون مینی کیک قلب شیشه ای، مینی کیک ولنتاین عاشقانه قرمز، مینی کیک ولنتاین، مینی کیک ولنتاین جوجه تیغی، مینی کیک ولنتاین بطری عاشقانه، مینی کیک ولنتاین زمستونی، مینی ویو ولنتاین کبوتر، مینی کیک ولنتاین بوسه و… برای این روز به یاد ماندنی برای شنا تدارک دیده‌ است.

مینی کیک زیبا

چه روز تولد خودتان باشد و چه یکی از عزیزان تان در آن روز متولد شده باشد؛ در هر حال خرید یک مینی کیک قشنگ از واجبات این روز هیجان انگیز است. معمولا، حتی اگر تصمیم به برگزاری یک جشن تولد بزرگ، مفصل و مجلل هم نداشته باشید، تهیه یک مینی کیک ساده و شیک، بسیار رایج و خوشحال کننده است. با مشاهده عکس جدید ترین مینی کیک در الو کیک می‌ توان به‌ راحتی یک مینی کیک جدید و جذاب تهیه کنید و دورهمی، جشن‌ یا تولدی خاص و شیرین داشته باشید.

مینی کیک خاص

جدید ترین مدل مینی کیک خاص بیشتر برای مناسب‌ هایی همچون عید ها، جشن‌ ها، سالگرد ها و… مورد استفاده قرار می‌ گیرند و با تزئینات متنوع و خارق العاده خاطره‌ ای ماندگار برای مهمانان رقم می‌ زنند. به عنوان مثال مینی کیک ایزومالت آینه ای، مینی کیک تاج طلایی، مینی کیک الماس، مینی کیک زنانه گلدار، مینی کیک آرایشی، مینی کیک گل رز و… از جمله این مینی کیک های خاص و منحصر به‌ فرد هستند که می توانید در قنادی آنلاین الو کیک سفارش بدهید.

سخن آخر

مینی کیک‌ ها گزینه‌ هایی خیلی خاص و کیوت برای روز ولنتاین، سالگرد ازدواج، تولد و هر گونه مناسبت‌ دو نفره هستند. پخت و تزیین این مدل کیک ها دقیقا همانند کیک های معمولی اما در اندازه کوچک تر است. پس اگر می خواهید جدید ترین مدل مینی کیک را سفارش بدهید، به سایت الو کیک مراجعه کرده و با مشاهده عکس جدید ترین مدل مینی کیک ساده و… یک مینی کیک خوشگل، عالی و خوشمزه برای مراسماتتان سفارش دهید.

نظر خود را بنویسید...