مینی کیک ولنتاین
305
۱ سال پیش
0

مینی کیک ولنتاین

ولنتاین روز عشاق است که در این روز نامزدها و زوجین با دادن هدیه به عشق خود محبتشان را ابراز می کنند. مینی کیک ولنتاین نیز بهترین هدیه ولنتاین بوده که در رنگ قرمز و به شکل قلب درست می شود. در این کیک نوشته ای عاشقانه نوشته خواهد شد و در طعم های متنوعی می تواند انتخاب شود.

مینی کیک ولنتاین چیست؟

مینی کیک ولنتاین کیک کوچک یک یا دونفره است که طعم های متنوعی را مختص خود خواهد کرد. لذا با خامه پوشیده می شود و امکان طراحی بر روی آن با اسپرینکلز، آبنبات، میوه و گل رز وجود دارد. این کیک دارای تنوع زیاد و خلاقانه ای است که یک پیام کوتاه به صورت انتخابی بر روی آن می تواند نوشته شود.

مینی کیک ولنتاین

مینی کیک ولنتاین

فراستینگ نوعی روکش با پایه پنیر با طعم متعادل و کمی نمکی بوده که در بین لایه ها و روی آن استفاده می شود. این کیک امکان تهیه در اشکال مختلف قالبی، لیوانی و کاپ کیک را دارد. کاپ کیک یکی از محبوب ترین آن ها است که در قالب مافین تهیه می شود. لذا لایه میانی آن با پنیر خامه ای یا خامه ترش می تواند پر شود.

کیک ولنتاین به دلیل انعطاف پذیر بودن قابل تغییر است و ترکیبات و طعم آن را می توانید به دلخواه انتخاب کنید. موادی که در همه این کیک ها استفاده می شود تخم مرغ، کره، شکر، پنیر و خامه می باشد. همچنین برخی مواقع خامه ترش نیز در ترکیبات لایه میانی اش وجود دارد. بیسکویت خشک از ترکیبات خمیر خشک آن است. پنیر خامه ای این دسر نیز باید از نمونه های نرم و چرب باشد.

معرفی انواع کیک ولنتاینی کوچک

مینی کیک ولنتاین بسته به ترکیبات بکار رفته در آن در طعم های مختلفی تهیه می شود که هر یک را معرفی خواهیم کرد:

انواع کیک ولنتاینی کوچک

کیک ولنتاینی کوچک

    • مینی کیک تنبلانه با کلوچه وانیلی: این کیک بسیار ساده بوده و درست کردنش نیز راحت می باشد. همچنین برای جشن ها مناسب است و سرو کردن راحتی دارد. با پای میوه یا هر میوه ای روی آن را تزئین می کنند.
    • مینی کیک کاراملی با اشتراسلاین دسر با سیب تهیه و با سس کارامل نمکی تزئین می شود. امکان استفاده سیب در لایه ها و اشتراسل و خامه بر روی آن وجود دارد.
    • مینی کیک کدو: طعم ترش و شیرین و رنگ نارنجی به کیک می دهد. با خامه، گردو، سس کاراملی و نمک دریایی بلوری روی آن را تزئین می کنند.
    • مینی کیک لیموییطعم خوشمزه ای دارد که طرفداران زیادی را بدست آورده است. با خامه و کرم لیمویی نیز تزئین می شود.
    • مینی کیک قرمز مخملیکیک رومانتیک و مخصوص ولنتاین خواهد بود که قرمزی آن نماد عشق را دارد. لذا در طرح قلب برای شب ولنتاین می تواند درست شود.
    • مینی کیک نوتلااز طعم شکلاتی برخوردار است که با خامه، شکلات و گردو تزئین می شود.
    • مینی کیک قند رنگیدارای طعم قند رنگی، خامه ای و غلیظ بوده که جلوه رنگارنگی دارد. با خامه و قند رنگی نیز تزئین خواهد شد.
    • مینی کیک تمشکی مرمری: ظاهری مرمری و طعم تمشکی داشته که با انواع تمشک بلوبری بنفش، قرمز و سیاه درست می شود.
    • مینی کیک بدون گلوتن کتوژنیک: بدون شکر و آرد تهیه شده که مناسب افرادی است که به گلوتن حساسیت دارند و مبتلا به دیابت هستند. ترکیب اصلی آن آرد بادام بوده و با زایلیتول و استویا شیرین خواهد شد.
    • مینی کیک با کره بادام زمینی: کره بادام زمینی به دلیل چرب بودن در کیک بافت خامه ای نرمی ایجاد می کند و هم به نوعی نقش حجم دهنده دارد. با شکلات لقمه ای و خامه نیز روی این دسر تزئین می شود.

    کیک ولنتاینی مینی دو نفره

    مینی کیک ولنتاین هم چون کاپ کیک ولنتاین اندازه ی کوچکی دارد و برای ولنتاین نوع دونفره انتخاب ایده آلی است که مناسب عشاق می باشد. این دسر را می توان کاملا سلیقه ای و بر اساس ذائقه طرف مقابل و در طعم دلخواه او انتخاب کرد.

    اگر به مناسبت ولنتاین جشن برپا کردید، جهت پذیرایی از میهمانان نیز می توانید از این دسر انتخاب کنید. لذا به دلیل تنوع در طعم ها هر میهمانی می تواند متناسب با سلیقه خود طعم مورد نظرش را برگزیند. کاپ کیک که از نوع مینی می باشد مناسب میهمانان خواهد بود.

ولنتاینی مینی دو نفره

ولنتاینی مینی دو نفره

تمام مینی کیک مناسبتی ولنتاین با اشکال مختلفی تزئین می شود؛ مثلا برخی مواقع عکس عروس و داماد در آن به شکل برجسته یا مجسمه امکان طراحی را دارد. همچنین نام عشاق نیز ممکن است در آن نوشته شود که زوجین با تبریک ولنتاین عشق خود را به زبان می آورند.

سفارش مینی کیک ولنتاین

روز ولنتاین یادآور روز عشاق است که زوجین در این روز به یکدیگر ابراز محبت می کنند. با دادن کادو و کیک ولنتاین نیز عشق خود را نشان می دهند. مینی کیک ولنتاین الو کیک انتخاب ایده آلی برای عشاق خواهد بود که بواسطه آن به طرف مقابل خود نشان دهند که در عشق خود پایدار هستند و شیرینی این عشق را نوش جان خواهند کرد.

نظر خود را بنویسید...