برای ولنتاین چی بخریم؟
89
۱ سال پیش
0

برای ولنتاین چی بخریم؟

برای ولنتاین چی بخریم؟ ولنتاین نماد عشق و دوست داشتن است و در این روز زوجین که تازه عشقشان را آغاز کرده اند به منظور ابراز عشق و محبت، به یکدیگر هدیه ای تقدیم می کنند. این هدیه می تواند هر چیزی باشد؛ ولی باید فراموش نشود که نماد ولنتاین که رنگ قرمز و قلب می باشد و باید در تم هدیه وجود داشته باشد.

ایده های خلاقانه برای هدیه ولنتاین

در اینجا به معرفی ایده های خلاقانه می پردازیم تا بهتر بتوانید هدیه ولنتاین را انتخاب کنید. برای ولنتاین چی بخریم؟

برای ولنتاین چی بخریم؟

برای ولنتاین چی بخریم؟

  • شکلات سفارشی: ایده ای خلاقانه است که شکل، نوشته، طرح، شکل بسته و جعبه را می توانید متناسب با سلیقه خود سفارش دهید. طعم شکلات نیز بهتر بوده متناسب با ذائقه فردی باشد که قرار است به او هدیه دهید. همچنین می توانید سفارشی عکس خود و عشق خود را به شکل چاپ کرده بر روی شکلات طراحی کنید.
  • کیک ولنتاین: این کیک اکثرا در شکل قلب و با رنگ های قرمز طراحی می شود که کاملا نماد عشق و محبت می باشد. همچنین به شکل سفارشی می توانید عکس عشق خود را بر روی آن چاپ کنید. علاوه بر آن طرح خرس و دختر و پسر عاشق نیز بر روی کیک طراحی می شود. روی آن جملات عاشقانه مانند (دوستت دارم) نوشته خواهد شد و مناسب عشاق می باشد. دارای تنوع در طعم و مدل بوده که متناسب با ذائقه و سلیقه خود می توانید طعم و مدل آن را برگزینید.
  • ساعت روز ولنتاین: می توانید ساعت دیواری و رومیزی را انتخاب کنید که عکس دونفری شما و عشقتان بر داخل آن چاپ شده باشد.
  • چراغ خواب سه بعدی: این چراغ با دیزاین اسم خود و عشقتان، در طرح قلب و با رنگ دلخواه به شکل سفارشی می تواند انتخاب شود.
  • کوسن های دونفره: با حک کردن عکس دونفره خود بر روی این کوسن ها، می توانید هدیه ای ناب را تقدیم عشق خود کنید.

ایده باکس ولنتاین

برای ولنتاین چی بخریم؟

ایده باکس ولنتاین

کیک ولنتاین

برای ولنتاین این امکان برای شما فراهم است تا باکس یا جعبه هدیه را تهیه کنید یا حتی خودتان با دیدن آموزش درست کردن این باکس، آن را درست کنید. جعبه را می توانید در مدل های مختلف طراحی نمایید؛ ولی باید توجه داشته باشید که رنگ باکس حتما قرمز و مدل آن نیز به شکل قلب باشد؛ زیرا نماد یلدا قلب و رنگ قرمز است که نشانه عشق و محبت می باشد.

بعد از درست کردن جعبه در اندازه های مختلف می توانید هدیه خود را در آن قرار دهید. توجه کنید که اگر هدیه های زیادی انتخاب کرده اید باید جعبه شما بزرگ باشد. اگر هدیه شما کوچک است باکس کوچک مناسب خواهد بود. در نهایت در این جعبه می توانید انواع هدیه مانند طلا، جواهرات، شکلات، عروسک، گل و غیره را قرار دهید.

برای ولنتاین چی بخریم؟

داخل جعبه را می توانید با گل و پوشال تزئین کنید. حتی این امکان وجود دارد که پول نقد را نیز داخل جعبه قرار دهید. لذا توجه کنید برای دخترها بهتر است رنگ شاد برای جعبه انتخاب کنید و برای پسرها نیز رنگ های پسرانه را برگزینید؛ ولی در کل شکل قلب و رنگ قرمز که نماد ولنتاین است نباید در طرحی و دیزاین آن فراموش شود.

برای ولنتاین چیکار کنم؟

برای ولنتاین چی بخریم؟

برای ولنتاین چیکار کنم؟

قلب_سوپرایزی

انواع کادو برای ولنتاین:

  • برای ولنتاین این امکان برای شما فراهم است که کارهای زیادی انجام دهید؛ کارهایی متفاوت و خاص که در دیگر روزها آن ها را انجام نمی دهید. در اینجا اشاره ای کوتاه به این کارها خواهیم پرداخت.
  • با نوشتن نامه ای عاشقانه می توانید به عشق خود ابراز محبت کنید.
  • قرار عاشقانه ای در کافه، رستوران و هر جایی بگذارید و حرف دل خود را به عشقتان بزنید.
  • اگر شاغل هستید این روز را مرخصی بگیرد و تمام روز را در کنار عشقتان سپری کنید؛ لذا به تفریحات بپردازید، یاد خاطرات کنید و با هم صحبت عاشقانه داشته باشید.
  • غذا یا کیکی در قالب قلب درست کنید یا اگر در این کار ماهر نیستید؛ آن را سفارش دهید؛ کیکی خوشمزه با طعم دلخواه و رنگ قرمز را انتخاب کنید.(طرز تهیه کیک خانگی ولنتاین)
  • سعی کنید در این روز تجربه ای جدید کسب کنید به گونه ای که این تجربه خاطره ای خوش برای شما باشد؛ مثلا رستوران کاملا جدیدی بروید یا غذای کاملا جدید بخورید یا لباس جدید بپوشید و غیره.
  • در روز ولنتاین اگر امکانش را دارید به مسافرت بروید یا سفری کوتاه داشته باشد تا خاطره ای به یادمانی برای خود رقم بزنید.
  • هدیه دادن اصلی ترین بخش ولنتاین است که حتما باید وسیله مورد علاقه عشقتان را بخرید و به او هدیه دهید؛ حتی اگر به خاطر شغلتان از زوجه خود دور هستید کادو را برای عشق خود بفرستید.

در این روز سعی کنید هیجان انگیز و خوشحال باشید و با کارهایی جدید خودتان و عشقتان را حیرت انگیز و شادمان کنید.

سخن پایانی

برای ولنتاین چی بخریم؟

روز ولنتاین روز خاصی است که مختص عشاق می باشد؛ در این روز با انجام دادن کارهای خاص و هدیه دادن به عشق خود می توانید به او ابراز محبت کنید و به او ثابت کنید که همیشه در کنارش خواهید ماند. در این روز تمام وقت را در کنار عشق خود سپری کنید و با دادن هدیه و کیک ولنتاین او را خوشحال نمایید. الو کیک شما را در انتخاب یک کیک ولنتاین یا بکس شکلاتی ولنتاین کمک می کند.

نظر خود را بنویسید...