ایده برای کیک تولد مردانه
548
۱۱ ماه پیش
0

ایده برای کیک تولد مردانه

ایده برای کیک تولد مردانه

برای کیک تولد مردانه می توان طراحی های زیبا و خاصی را در نظر گرفت. این کیک ها بر اساس علایق صاحب جشن، شغل یا سلایق او تزیین می شود. مثلا اگر آقایی که به بازی خاصی علاقه دارد می توان کیک را بر اساس آن بازی طراحی نمود یا اگر شغل او مثلا راننده است می توان در طرح کیک خودرو او را الگوبرداری کرد.

ایده کیک تولد مردانه

مدل کیک تولد مردانه می تواند بر اساس وسایل آقایون نیز طراحی شود مثلا در کیک می توان لباس مردانه و کراوات او را طراحی کرد. همچنین این امکان وجود دارد که در این دسر از تم مردانه استفاده کرد مثلا رنگ های تیره و طرح سبیل از دیزاین های مردانه می باشد.

تزیین کیک تولد مردانه

تزیین کیک مردانه بوسیله با انواع خامه، کره، خمیر فوندانت، شکلات و تاپرها انجام می شود. برخی تاپرها دارای مدل ها و طراحی های مردانه هستند که آنها را می توان بر روی دسر قرار داد. با خمیر فوندانت نیز روی کیک تزیین خواهد شد و طرح های متنوعی با استفاده از آن ایجاد می شود. این خمیر را با استفاده از رنگ های خوراکی می توان در رنگ های متنوعی درست کرد.

با خامه نیز روی کیک را تزیین می کنند که با رنگ های خوراکی این خامه را نیز می توان رنگی های متنوعی داد. با این خامه های رنگی نقاشی های شکیل بر روی کیک ایجاد می شود. علاوه بر آن با انواع شکلات، باتر کریم، میوه های تازه، نقل و شیرینی، میوه های فصلی، آجیل، پودر قند، شکلات قلمی، مربا، نوتلا، پاستیل، پودر شکلات قلمی و آیسینگ نیز کیک را تزیین می کنند.

با اجرای ایده برای کیک تولد مردانه می توانید کیکی جذاب و منحصر به فرد داشته باشید و با آن صاحب جشن را سوپرایز و بی نهایت خوشحال کنید.

آیا به دنبال سورپرایز کردن مرد خاصی در زندگی خود مانند: پدر، برادر، همسر و پسر و دوست خود هستید و می­خواهید برای روز تولدشان، کیک تولد خاص و فوق­العاده­ای را انتخاب کنید؟ آیا ایده­­ای برای انتخاب آن دارید و با سلیقه و علاقه مردانه آشنایی هستید؟

ایده کیک تولد

خانم­های عزیز، ممکن است در ابتدا برای ایده کیک تولد مردانه، مقداری گیج و سردرگم شوید، بنابراین بهتر است برای شروع، طعم و مزه­ای را برای این کیک انتخاب کنید که مرد مورد نظرتان به آن علاقه دارد، سپس در مرحله بعد سعی کنید به سلیقه او و علاقه­هایی که به انواع تفریحات و سرگرمی­ها و حرفه­ای که به آن مشغول است و حتی خوراکی­های مورد علاقه­اش توجه کنید. مردان در مقایسه با زنان، کمتر به تزئینات گل و رنگ­­های جیق و روشن علاقه نشان می­دهند، پس سعی کنید کمتر از این تزئینات برای کیک تولد مردانه استفاده کنید.

کیک تولد مردانه

ما تلاش می­کنیم، با معرفی ایده­­هایی در مورد کیک تولد مردانه، نگرانی­ها و دغدغه­های شما را در مورد انتخاب کیک تولد برای مرد مورد نظرتان را به حداقل برسانیم.

ماشین

به طور معمول آقایان، از زمان کودکی به انواع ماشین­ها در قالب اسباب بازی علاقه داشته و بیشتر لحظات کودکی خود را با آن می­گذرانند. به تدریج با افزایش سن، این علاقه در آن­ها رشد پیدا کرده و بزرگ می­شود. اگر مردی که قصد انتخاب کیک تولد برای او را دارید، به ماشین علاقه دارد و یا به اصلاح ماشین­باز است، انتخاب این ایده با در نظر گرفتن نوع و برند ماشین مورد علاقه­اش برای کیک روز تولد، می­تواند فکر بسیار جالبی باشد و او بسیار را خوشحال کند.

خوراکی­ها

بسیاری از افراد معمولا به نوع مخصوصی از غذا، شیرینی، نوشیدنی، میوه و تنقلات علاقه بسیاری دارند و این علاقه فقط مختص آقایان نمی­تواند باشد. با این حال این ایده می­تواند، انتخاب بسیار جالب و بامزه­ای برای کیک تولد مردانه باشد.

سرگرمی­ و تفریح

سرگرمی و تفریحات بسیار زیادی برای آقایان، به صورت تکی یا دسته جمعی وجود دارد. ممکن است که آن­ها براساس سلیقه شخصی و روحیات خود، به بازی­های فکری و یا هیجانی علاقه داشته باشند. شما می­توانید با پیدا کردن سرگرمی مورد علاقه مردی که قصد سفارش کیک تولد، برای او را دارید، به طور شگفت­انگیزی سورپرایز کنید.

اشیاء و وسایل

شما می­توانید از این ایده، هم برای کیک تولد و هم برای انتخاب کادو نیز استفاده کنید. هر کس ممکن است به اشیاء و وسایل خاصی از جمله: عینک آفتابی، گوشی موبایل، ساعت مچی، ادکلن، کفش و غیره... علاقه داشته باشد. شما می­توانید با ایده گرفتن از وسایل مورد علاقه آن فرد، کادو و کیک روز تولد او را سفارش بدهید.

حرفه و شغل

اگر می­خواهید جشن تولدی برای یکی از مردان زندگی خود مانند: پدر، برادر، شوهر، پسر و دوست خود برپا کنید و می­خواهید او را با انتخاب یک کیک تولد خاص، غافلگیر کنید، طرح کیک را مطابق با شغل و حرفه­ای که به آن مشغول است، انتخاب کنید.

استفاده از عدد تولد

ایده ساخت کیک به شکل عدد تولد، بسیار شیک و زیبا و در عین حال بسیار ساده می­باشد. این مدل کیک برای مردان سن بالا بسیار مناسب است.

رشته ورزشی

بسیاری از آقایان به ورزش­هایی مانند والیبال، فوتبال، بسکتبال، شنا، سوارکاری و غیره.... علاقه دارند. پیدا کردن ورزش یا تیم ورزشی که مرد مورد نظرتان به آن علاقه­مند است، می­تواند ایده بسیار شیک و غافلگیر­کننده­ای برای کیک تولدش باشد.

نظر خود را بنویسید...