جشن روز کودک و نوجوان با جذاب ترین کیک کودک
378
۱۰ ماه پیش
0

جشن روز کودک و نوجوان با جذاب ترین کیک کودک

جشن روز کودک هر سال در ایران و سراسر جهان برگزار می‌شود. با توجه به این که 8 اکتبر روز جهانی کودک و نوجوان است، در این روز و همچنین در هفته پیش رو برنامه‌های مختلفی از جمله جشن روز کودک برگزار می‌شود. کیک روز کودک نیز یکی از ملزومات برگزاری این جشن است. ایده‌های متفاوتی برای تزیین کیک روز کودک وجود دارد و معمولا از طرح‌های کودکانه با رنگ‌های شاد استفاده می‌شود. در ادامه این مطلب به بررسی راهنمای سفارش کیک روز کودک می‌پردازیم.

روز کودک و نوجوان چه روزیست

کودکان سرمایه‌های ملی هر کشوری هستند به همین سبب 16 مهرماه (8 اکتبر) روز جهانی کودک نامگذاری شده است. در واقع هدف از نامگذاری این روز، جلب توجه افکار عمومی نسبت به خواسته‌ها، نیازها و حقوق کودکان در سراسر جهان است. دوران کودکی در نسل آینده بسیار تاثیر گذار است بنابراین برای حمایت از حقوق کودکان و ترویج جوامع برای بزرگداشت این روز، لازم است جشن و برنامه‌های مفرح را در این روز تدارک ببینیم.

اولین بار در سال 1954 به عنوان روز جهانی کودک تاسیس شد و هر سال در 20 نوامبر جشن گرفته می‌شود تا با هم بودن بین المللی، آگاهی در بین کودکان در سراسر جهان و بهبود رفاه کودکان را ارتقا بخشد. در سال 1959 نیز مجمع عمومی سازمان ملل اعلامیه حقوق کودک را تصویب کرد. همانطور که می‌دانید کودکان دارای احساسات لطیفی هستند و نیاز به مراقبت از سوی والدین دارند. از طرفی، قشر کودک در هر جامعه‌ای جزو آسیب پذیرترین اقشار جامعه است، بنابراین با وجود روز جهانی کودک می‌توان نیازهای اساسی کودکان را به والدین یادآوری کرد.

انواع طرح های کیک روز کودک و نوجوان

طرح‌های کیک روز کودک معمولا تم عروسکی با رنگ‌های روشن و جذاب هستند. همچنین می‌توانید کیک روز نوجوان را با عکس دلخواهتان سفارش دهید. عکس‌ مورد نظر با بهترین کیفیت روی فوندانت چاپ شده و روی دکور کیک قرار می‌گیرد. پرطرفدارترین نمونه‌های کیک برای روز کودک، شامل کیک‌هایی باشخصیت‌های کارتونی هستند، مانند:

  • کیک عروسک پاندا
  • کیک مرد عنکبوتی
  • کیک اسب تک شاخ
  • کیک پری دریایی
  •  کیک باب اسفنجی
  • کیک بچگانه فانتزی
  • کیک مینیون با ماکارون
  •  کیک سگ‌های نگهبان خامه‌ای یا با فوندانت
  •  کیک دختر کفشدوزکی و پسر گربه‌ای

راهنمای سفارش کیک روز کودک

سفارش کیک برای جشن‌های مختلف به ویژه جشن روز کودک در ایران مرسوم است. ایده‌های متعددی برای کیک روز کودک و نوجوان وجود دارد، از طرفی سفارش کیک روز کودک به صورت آنلاین در مجموعه الو کیک امکان پذیر است. فرآیند سفارش کیک روز کودک در مجموعه الو کیک به شرح زیر است:

مشاوره خرید کیک روز کودک با الو کیک

بسیاری از مشتریان هنگام سفارش کیک با انتخاب‌های متعددی روبرو می‌شوند و در واقع قدرت تصمیم گیری را ندارند. در این شرایط، کارشناس فروش مجموعه با دریافت جزئیات برگزاری جشن، بهترین طرح و همچنین مقدار کیک مورد نیاز برای برگزاری جشن را به مشتری اعلام می‌کند. سهولت در انتخاب کیک و سفارش در زمان کوتاه مهم ترین مزیت سفارش کیک در فروشگاه اینترنتی الو کیک است.

دیزاین و طراحی با بهترین کیفیت در الو کیک

در مرحله دوم پس از ثبت سفارش توسط مشتری، کیک روز کودک با طرح مورد نظر و جزئیات طراحی می‌شود. هدف از انجام این مرحله طراحی دکور کیک با دقیق ترین جزئیات می‌باشد. برای برگزاری جشن روز کودک در مهد کودک‌ها و مراسم‌هایی که تعداد مهمان‌ها زیاد است، علاوه بر سفارش کیک می‌توانید انواع کاپ کیک با طرح عروسکی و دیزاین دلخواه سفارش دهید. همچنین برای سوپرایز فرزندتان در روز کودک می‌توانید انواع مینی‌ کیک با وزن حدود 500- 800 گرم را سفارش دهید. در واقع انتخاب نوع کیک به تعداد مهمان‌ها و سلیقه شما بستگی دارد.

فیلینگ دلخواه کیک

با مراجعه به قنادی برای خرید کیک انتخاب شما محدود خواهد شد، زیرا کیک‌ها از قبل آماده شده و با یک مدل فیلینگ تهیه شده‌اند. با سفارش کیک در مجموعه الو کیک می‌توانید کیک را مطابق با طعم و مزه دلخواهتان سفارش دهید. انواع فیلینگ کیک عبارتند از:

  • ترکیب خامه، موز و گردو متداول‌ترین مواد فیلینگ کیک است. این ترکیب خوشمزه باید همراه با خامه در لایه‌های میانی کیک قرار گیرد.
  • فیلینگ با میوه‌های متنوع مانند توت فرنگی همراه با گاناش و پسته از دیگر ترکیبات خوشمزه است.
  • برای کیک‌های شکلاتی می‌توان از ترکیب گاناش، خامه‌ شکلاتی یا نوتلا برای فیلینگ استفاده کرد.
  • ترکیب کمپوت آناناس، پسته و خامه نیز برای فیلینگ کیک مناسب است.

انتخاب نوع میوه، گاناش و طعم کیک به نظر شما بستگی دارد. البته میزان موادی که برای فیلینگ کیک استفاده می‌شوند باید به اندازه باشد زیرا حجم زیاد یا کم مواد با ذائقه مشتریان سازگار نیست.

ارسال کیک با ضمانت تحویل درب منزل

آخرین مرحله سفارش کیک مربوط به ارسال کیک است. برای سفارش کیک نیازی به مراجعه حضوری به قنادی و شیرینی فروشی نیست زیرا سفارش کیک برای مناسبت‌های مختلف از جمله روز تولد و روز کودک به صورت اینترنتی از طریق وب سایت الو کیک، اینستاگرام و واتساپ امکان پذیر است.

مزیت الو کیک نسبت به سایر فروشگاه‌ها و قنادی‌ها، تحویل کیک در همان روز سفارش می‌باشد. البته اگر طرح انتخابی مشتری جزو نمونه‌های خاص و با جزئیات باشد، سفارش کیک حداکثر 1-2 روز کاری آماده شده و به آدرس مشتری ارسال می‌شود. علاوه بر ارسال کیک در تهران، امکان ارسال کیک در شهرستان‌های اطراف از جمله لواسان و شهریار نیز وجود دارد. لازم به ذکر است، برای تحویل کیک در مسافت‌های طولانی بهتر است انواع کیک با روکش فوندانت را سفارش دهید.

قیمت کیک روز کودک

قیمت کیک روز کودک و نوجوان با توجه به وزن کیک، نوع فیلینگ و طراحی دکور کیک متفاوت است. پس از ثبت سفارش فاکتور خرید در اختیار مشتری قرار می‌گیرد. همچنین برای سهولت در خرید کیک، امکان پرداخت آنلاین از طریق درگاه‌های اینترنتی یا واریز به حساب وجود دارد.

سخن پایانی

با توجه به اهمیت روز کودک و به منظور تجلیل و گرامی‌داشت این روز، جشن و برنامه‌های مفرحی در نظر گرفته می‌شود. هدف از برگزاری جشن در روز جهانی کودک، جلب توجه خانواده‌ها و جوامع به قشر کودک و نیازهای آن‌ها می‌باشد. چاشنی و لازمه هر جشنی تهیه کیک و شیرینی است، بنابراین با انتخاب کیک با طرح کارتونی و کودکانه می‌توان لحظات خوشی را برای کودکان رقم زد. فروشگاه اینترنتی الو کیک با تنوع بالا در طرح و مزه دلخواه، امکان سفارش آنلاین، تحویل در مدت زمان کوتاه و با بهترین کیفیت، همواره آماده پذیرش سفارشات شما می‌باشد.




 

نظر خود را بنویسید...