کیک روز پزشک
235
۸ ماه پیش
0

کیک روز پزشک

 

 

مناسبت‌های متعددی در تاریخ ایران و جهان وجود دارند که به منظور بزرگداشت قشرهای خاصی در جامعه همراه با جشن برگزار می‌شوند. روز پزشک نیز یکی از مناسبت‌های مهمی‌ است که با توجه به اهمیت پزشکان در جامعه و تاثیر گذاری آن‌ها در سلامت عموم افراد، با برگزاری جشن‌های مختلف همراه می‌باشد. معمولا در مراکز درمانی، بیمارستان‌ها، کلینیک‌ها، مطب پزشکان و... در روز پزشک جشن‌هایی برگزار می‌شود که لازمه این جشن‌ها وجود کیک با طرح مناسب برای روز پزشک می‌باشد. در ادامه این مطلب از وب‌سایت الو کیک ضمن معرفی انواع مدل‌های کیک روز پزشک به بررسی راهنمای سفارش کیک به صورت آنلاین نیز می‌پردازیم.

روز پزشک چه روزیست؟

در سرتاسر جهان، روز پزشک جشن گرفته می شود، زیرا همه ما کمک‌هایی که پزشکان در جامعه و زندگی فردی انجام می‌دهند را به خوبی می شناسیم. برخی از کشورها روز پزشک را در تاریخ متفاوتی جشن می گیرند، با این حال همه کشورها معتقدند که باید از کسانی که در بخش مراقبت های بهداشتی هستند قدردانی می شود. روز پزشک در ایران مصادف با روز زادروز ابوعلی سینا ( 1 شهریور) می‌باشد. هر سال در تاریخ اول شهریور، در مراکز درمانی و همچنین در جمع‌های خانوادگی که یکی از اعضای خانواده پزشک باشد، جشنی به مناسبت روز پزشک برگزار می‌شود.

حفظ سلامت جامعه و مراقبت های بهداشتی یکی از محوری ترین مسائل در جهان است. مشاغل در این زمینه نیز روز به روز پیشرفته‌تر و پیچیده‌تر می شوند. پیشرفت‌هایی در پزشکی همیشه در حال انجام است و پزشکان اطلاعات و ابزار بیشتری نسبت به قبل در دست دارند. پزشکان باید بیماری‌های مختلف را تشخیص دهند و روزانه طیف وسیعی از افراد را درمان کنند. تصور دنیای بدون پزشک، امکان پذیر نیست. هر یک از افراد در جامعه برای درمان ساده‌ترین بیماری‌ها نیز نیازمند درمان و معاینه هستند. بنابراین بدیهی است که در تاریخ کشور یک روز برای گرامی‌داشت این قشر زحمت کش اختصاص دهیم.

انواع کیک با طرح مناسب برای روز پزشک

ایده‌های مختلفی برای کیک روز پزشک وجود دارد که متداول‌ترین نمونه‌های آن‌ها شامل کیک با تم رنگی سفید و دیزاین با گوشی پزشکی یا نوار قلب است. حجم کیک پزشکی نیز متناسب با درخواست مشتری متفاوت است. انواع مینی‌ کیک روز پزشک، کیک‌های خامه‌ای و کیک با دکور فوندانت در مجموعه الو کیک قابل سفارش است. انواع کیک‌های پرطرفدار روز پزشک عبارتند از:

  •  کیک به شکل روپوش سفید پزشکی
  • کیک با تزیین گوشی پزشکی
  •  کیک با تزیین سایر وسایل مرتبط با پزشکی از جمله دارو و آمپول
  • کیک روز پزشک با تزئین ضربان قلب و روپوش سفید
  • کاپ کیک با تم پزشکی 
  •  مینی کیک روز پزشک با وزن 500-800 گرم 

انواع کیک روز پزشک با فیلینگ دلخواه

انواع مدل‌های کیک روز پزشک معمولا کیک با دکور فوندانت هستند زیرا وسایل پزشکی مورد نیاز برای تزیین دکور کیک با استفاده از خمیر فوندانت طراحی و ساخته می‌شوند. طعم و مزه کیک و همچنین مواد فیلینگ کیک متناسب با سلیقه مشتری می‌باشد. انواع کیک روز پزشک از نظر نوع فیلینگ و مزه به شرح زیر است.

کیک روز پزشک وانیلی

کیک وانیلی یکی از متداول‌ترین کیک‌ها برای خامه کشی و فیلینگ گذاری است. معمولا کیک‌های موجود در قنادی‌ها نیز وانیلی یا کاکائویی هستند زیرا ترکیب طعم وانیل و خامه بسیار خوشمزه و پرطرفدار است.

کیک روز پزشک شکلاتی

اگر به شکلات علاقه‌مند هستید، کیک شکلاتی بهترین انتخاب است. کیک شکلاتی با استفاده از پودر کاکائو تهیه می‌شود. معمولا برای فیلینگ و ایجاد طعم خاص از گاناش شکلاتی، ترکیب شکلات با خامه یا نوتلا استفاده می‎‌شود.

کیک روز پزشک با فیلینگ موز و گردو

ترکیب موز، گردو و خامه برای فیلینگ کیک بسیار خوشمزه و پرطرفدار است. البته میزان فیلینگ کیک اگر کمتر یا بیشتر از حد معمولا باشد، برای مشتریان مطلوب نیست. بنابراین میزان خامه و فیلینگ باید به اندازه باشد.

کیک روز پزشک با فیلینگ توت فرنگی و آناناس

علاوه‌بر موز و گردو می‌توان از میوه‌های دیگر مانند آناناس و توت فرنگی نیز برای فیلینگ کیک استفاده کرد. انتخاب نوع میوه به سلیقه مشتری بستگی دارد.

راهنمای سفارش کیک به مناسبت روز پزشک

برای سفارش کیک در مناسبت‌های مختلف و به ویژه به مناسبت روز پزشک، نیازی به مراجعه حضوری به شیرینی فروشی‌ها نیست. الو کیک برای سهولت در ثبت سفارشات، امکان سفارش کیک به صورت غیر حضوری از طریق وب‌سایت و شبکه‌های مجازی از جمله واتساپ و اینستاگرام را برای مشتریان فراهم کرده است.

ممکن است برای شما هم این سوال پیش بیاید که تفاوت سفارش کیک روز پزشک در الو کیک با سایر فروشگاه‌ها چیست؟ در پاسخ به این سوال می‌توان گفت، سفارش غیر حضوری، تحویل سفارش درب منزل، آماده کردن کیک در مدت زمان کوتاه (1- 2  روز کاری)، سفارش کیک با طعم و مزه دلخواه و همچنین انتخاب دکور کیک از جمله مهم‌ترین مزایای سفارش کیک در فروشگاه الو کیک است. در این قسمت مراحل ثبت سفارش را بررسی می‌کنیم.

ثبت سفارش

در مرحله اول برای ثبت سفارش باید از طریق یکی از راه‌های ارتباطی با فروشگاه، اقدام کنید. کارشناس ثبت سفارش پاسخگوی شما خواهد بود.

انتخاب طرح

برای انتخاب طرح کیک می‌توانید از نمونه‌های موجود در سایت الو کیک ایده بگیرید یا طرح مورد نظر خود را برای کارشناس ثبت سفارش، ارسال نمایید. در این مرحله کارشناس متناسب با سلیقه مشتری، طرح مورد نظر را به گروه طراحی کیک منتقل می‌کند.

دیزاین کیک

در این مرحله دیزاین کیک روز پزشک مطابق  با نظر مشتری توسط تیم طراحی، با دقیق‌ترین جزئیات طراحی می‌شود. کیک روز پزشک جزو سفارش‌های خاص و با دکور پر کار است. ساخت گوشی پزشکی، وسایل مرتبط با پزشک و... با فوندانت نیاز به مهارت بالایی دارد. تیم طراحی الو کیک با بیش از 200 نمونه کیک با طراحی خاص، نتوانسته نظر مشتریان را جلب کند.

تحویل سریع کیک

هنگام سفارش آنلاین کیک روز پزشک، تحویل به موقع و سالم کیک نیز بسیار حائز اهمیت است. علاوه‌بر ارسال کیک در تهران،  ارسال کیک به شهرستان‌های اطراف از جمله شهریار و لواسان نیز با آژانس امکان پذیر است. الو کیک با 6 سال سابقه حرفه‌ای در تهیه و فروش کیک‌ برای جشن‌های مختلف، آماده ثبت سفارشات شما می‌باشد.

جمع بندی

در این مطلب انواع کیک به مناسبت روز پزشک را معرفی کردیم. همانطور که گفتیم، روز پزشک در ایران مصادف با تولد ابو علی سینا است. با توجه به اهمیت وجود پزشکان در جامعه، لازم است روز پزشک را جشن بگیریم. در واقع، با سفارش کیک و جشن گرفتن این روز، مقام پزشکان را تکریم می‌کنیم. ایده‌های متعددی برای سفارش کیک روز روز پزشک وجود دارد. امکان انتخاب طرح مورد نظر، با فیلینگ دلخواه و طعم مورد نظر در مجموعه الو کیک وجود دارد. 


 

نظر خود را بنویسید...