تفاوت بنتی کیک و مینی کیک
7839
۱ سال پیش
0

تفاوت بنتی کیک و مینی کیک

حتما ضرب المثل معروف هر گردی که گردو نیست به گوش تان خورده است. از آنجایی که افراد غالبا کیک بنتو و مینی کیک را به دلیل شباهت شان، با هم یکی می دانند وگمان می کنند که بنتو کیک همان مینی کیک است ما قصد داریم در این مقاله شما را با تفاوت بنتی کیک و مینی کیک آشنا کنیم. بنتو کیک به کیک های یک نفره یا دونفره گفته می شود که با طراحی های جذاب خود تنها مخصوص پذیرایی و جشن های یک یا دونفره هستند و در مقابل به سایز کوچک کیک های معمولی مینی کیک گفته می شود که مورد استفاده در جشن تولد های ۷ الی ۱۰ نفره یا حتی یک عصرانه در کنار یک لیوان چای است. جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

بنتو کیک چیست؟

تفاوت بنتی کیک و مینی کیک چیست؟ بنتو کیک یا کیک لانچ باکس به کیک های یک نفره یا دونفره گفته می شود که برای پذیرایی یا جشن های یک الی دو نفره مورد استفاده قرار می گیرند. جالب است بدانید که ایده این کیک های کوچک بسیار جذاب از کشور کره جنوبی نشات گرفته است و شما می توانید از این نوع کیک ها برای تمام مناسبت های مختلف خود کنید. طراحی خاص جعبه بنتوکیک ، باعث شده که حمل آن آسان تر و ایمن تر شود و همچنین افراد بتوانند به راحتی از آن به عنوان هدیه به دوستان و عزیزان خود استفاده نمایند. سایز این کیک بین ۲ تا ۴ اینچ بوده و طرح مینی مالیستی آن جذابیت ویژه ای را به کیک بخشیده است.

مینی کیک چیست؟

برای دانستن تفاوت بنتی کیک و مینی کیک باید بدانیم, مینی یک واژه انگلیسی است که معنی کوچک می دهد؛ بنابراین به سایز کوچک کیک های معمولی، مینی کیک گفته می شود و تنها تفاوت مینی کیک ها با کیک های بزرگتر در اندازه و وزن  آن ها است. این کیک ها مورد استفاده در جشن تولدهای ۷ الی ۱۰ نفره یا حتی یک عصرانه در کنار یک لیوان چای است. این کیک مدل خاصی ندارد و هر طرحی که دوست داشته باشید می توانید سفارش دهید.

کیک_تولد_مردانه

کیک_تولد_مردانه

طرز تهیه مینی کیک شکلاتی

در این قسمت به آموزش طرز تهیه مینی کیک خواهیم پرداخت. برای پختن این کیک به مقداری مواد نیاز داریم.

مواد لازم:

  • آرد سفید ۱/۳ پیمانه
  • شکر سفید ۱/۲ پیمانه
  • شیر ۱/۴ پیمانه
  • روغن مایع ۱/۴ پیمانه
  • تخم مرغ ۱ عدد
  • پودر کاکائو تلخ ۱/۴ پیمانه
  • بیکینگ پودر ۱/۲ قاشق چای خوری

دستور پخت مینی کیک 

ابتدا فر را روشن کنید و آن را روی دمای ۱۸۰ درجه سانتی گراد تنظیم کنید. توجه داشته باشید که برای پختن این کیک به یک قالب گرد به قطر ۱۵ سانتی متر نیاز دارید. قالب مورد نظر را چرب نمایید و بعد به سراغ آرد بروید و آن را کاملا و دقیق سه بار الک کنید تا کیک شما پف کند و بافت آن کاملا پوک شود. حالا شکر، وانیل، بیکینگ پودر و پودر کاکائو را به آرد اضافه کنید:

کیک_تولد_پسرانه

کیک_تولد_پسرانه

پس از الک کردن آرد پودر کاکائو، وانیل، شکر و بیکینگ پودر را به آن اضافه  کرده و به خوبی هم بزنید. سفیده تخم مرغ را جدا کنید و سپس سفیده تخم مرغ را از زرده جدا کرده و درون ترکیب آرد بریزید و هم بزنید. حالا روغن و شیر را کم کم  اضافه کنید و هم بزنید تا مایع شما کاملا یک دست و غلیظ شود. در این مرحله باید مواد مینی کیک شکلاتی را درون قالب چرب شده بریزید و آن را به مدت ۲۵ دقیقه درون فر قرار دهید. کیک شما آماده سرو است. یکی دیگر از مواد موجود در این کیک ها، مخلفات موجود در لایه های میانی آن ها است. در حال حاضر از موادی چون موز، گردو، شکلات و نوتلا برای طعم دادن و قرار گرفتن در بین لایه های مینی کیک های شکلاتی می توانید استفاده کنید تا کیک شما طعم لذیذ تری داشته باشد.

مینی کیک چه اندازه است؟

یکی از  تفاوت بنتی کیک و مینی کیک در حقیقت مینی کیک ها همان کیک های معمولی بزرگ، با همان مواد و کیفیت هستند که تنها تفاوت شان در سایز آن ها است و از لحاظ مواد موجود در آن تفاوت چندانی ندارند. تفاوت اصلی مینی کیک ها با کیک های بزرگتر در اندازه و وزن  آن ها است. به صورت کلی اگر به دنبال تدارک یک مهمانی کوچک با صرف هزینه کمتر هستید و قصد خرید مینی کیک را دارید و می خواهید بدانید که مینی کیک چه اندازه است باید بگوییم که اندازه مینی کیک ها بسیار کوچک است و با اندازه و سایز کوچک خود مناسب ۱۰ مهمان یا کمتر است.

مینی کیک چند کیلویی است؟

یکی دیگر از تفاوت بنتی کیک و مینی کیک این است که, در واقع مینی کیک به کیک های کوچک گفته می شود که مخصوص تعداد افراد ۷ تا ۱۰ نفر است؛ بنابراین وزن آن از ۱ کیلو یا ۱و نیم کیلو  بیشتر نیست؛ زیرا در غیر این صورت دیگر مینی کیک به حساب نمی آید.

مینی کیک از کجا بخریم؟

در صورتی که برای جشن تولد، نامزدی، عروسی یا مناسبت های ویژه مانند روز پدر و مادر و… به دنبال مینی کیک رنگی و خوش طعم و تازه با طراحی بسیار جذاب و جدید هستید ما به شما پیشنهاد می کنیم جهت بازدید و خرید اینترنتی مینی کیک به سایت معتبر و شناخته شده الو کیک مراجعه نمایید و تجربه بهترین مینی کیک را از آن خود کنید. سایت الو کیک سالیان دراز در زمینه تولید و پخت انواع و اقسام کیک فعالیت دارد و شما می توانید برای خرید کیک تولد، خرید سابله کیک، خرید کیک تولد پسرانه و خرید کیک تولد دخترانه روی این فروشگاه از نظر کیفیت و درجه یک بودن حساب کنید. همچنین برای آشنایی با خرید و تهیه جعبه مینی کیک میتوانید مقاله انواع جعبه مینی کیک را مطالعه کنید.

سخن پایانی

در این مقاله ما به تفاوت بنتی کیک و مینی کیک پرداختیم, و اینکه می توانید از الو کیک بهترین مینی کیک ها را خریداری کنیم. به طور کلی و خلاصه بنتو کیک به کیک های یک نفره یا دونفره گفته می شود که با طراحی های جذاب خود تنها مخصوص پذیرایی و جشن های یک یا دو نفره هستند و در مقابل به سایز کوچک کیک های معمولی مینی کیک گفته می شود که مورد استفاده در جشن تولد های ۷ الی ۱۰ نفره یا حتی یک عصرانه در کنار یک لیوان چای است. ممنون که تا پایان مطالب با ما همراه بودید.

نظر خود را بنویسید...